فروشگاه بیستی

فروشگاه بیستی

لذت یک خرید با بیستی
فروشگاه بیستی

فروشگاه بیستی

لذت یک خرید با بیستی

دانلود پکیج نمونه سوالات بدو استخدام دستگاههای اجرایی و دولتی


دانلود پکیج نمونه سوالات بدو استخدام دستگاههای اجرایی و دولتی

دانلود نمونه سوالات بدو استخدام دانلود نمونه سوالات توجیهی بدو استخدام نمونه سوال آزمون بدو استخدام نمونه سوالات آزمون توجیهی بدو استخدام نمونه سوالات بدو استخدام نمونه سوالات توجیهی بدو استخدام نمونه سوالات دوره بدو استخدام نمونه سوالات دوره توجیهی بدو استخدام

دانلود دانلود پکیج نمونه سوالات بدو استخدام دستگاههای اجرایی و دولتی

همانطور که می دانید یکی از دوره هایی که بعد از استخدام در ادارات و سازمان ها تحت عنوان دوره بدوخدمت می باشد که یکی از دوره های ضروری بعد از استخدام می باشد  در صورت عدم قبولی در این دوره بدو خدمت موقعیت شغلی معمولا با خطر مواجه می شود اما با این مجموعه سوالاتی که به صورت پکیج آماده شده است شامل سوالات پرتکرار دوره بدو خدمت در چند سال اخیر در سازما
دسته بندی آزمون های استخدامی
فرمت فایل pdf
حجم فایل 7381 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 282

همانطور که می دانید یکی از دوره هایی که بعد از استخدام در ادارات و سازمان ها تحت عنوان دوره بدوخدمت می باشد که یکی از دوره های ضروری بعد از استخدام می باشد . در صورت عدم قبولی در این دوره بدو خدمت موقعیت شغلی معمولا با خطر مواجه می شود .اما با این مجموعه سوالاتی که به صورت پکیج آماده شده است شامل سوالات پرتکرار دوره بدو خدمت در چند سال اخیر در سازمان ها و ارگان های مختلف کشور می باشد که با مطالعه ی این سوالات بی نظیر می توانید امکان قبولی خود را در این دوره افزایش دهید .

با دریافت و مطالعه ی این پکیج استثنایی آشنایی کامل به سوالات بدو استخدامی دستگاههای اجرایی ونحوه پاسخگویی بدست خواهید آورد که  تاثیر چشمگیری در قبولی شما با نمره بالا در این دوره خواهد داشت .

.

این مجموعه استثنایی شامل فایل های زیر می باشد :

.

1- یک pdf شامل ۲۷۷سوال ( مجموعه سوالات دوره توجیهی بدو استخدام ویژه کارکنان جدیدالاستخدام همراه با پاسخنامه

2-سوالات مدیریت سازمانی همراه با پاسخ

3-نمونه سوالات آشنایی با نظام و ساختارچشم انداز جمهوری اسلامی ایران (۱۲۴سوال) همراه با پاسخنامه

4-نمونه سوالات قانون مدیرت خدمات کشوری (۱۱۲سوال ) با پاسخنامه

5-نمونه سوالات بدو خدمت (۹۵ سوال ) با پاسخنامه

6-نمونه سوالات آشنایی با مباحث حاکمیتی جمهوری اسلامی ایران (۱۳۸سوال ) + آیین نامه های اختصاصی وزارت بهداشت(۳۶سوال ) + نمونه سوالات نظام سلامت (۳۳سوال )

7-نمونه سوالات دوره توجیهی بدو خدمت ویژه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی

8-ساختار اداری ( انتشار معاونت توسعه مدیریت ومنابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی – تشریحی)

9-درسنامه اموزشی فرهنگ سازمانی و ارتباطات موثر در سازمان مبتنی بر ارزشهای اسلامی ( انتشار معاونت توسعه مدیرت و سرمایه انشانی رئیس جمهور – مرکز آموزش مدیرت دولتی )

10-پیش آزمون دوره آموزشی بدو خدمت ویژه پرسنل جدیدالاستخدام استان کهگلویه وبویر احمد همراه با پاسخنامه احتمالی

.

با دریافت این پکیج آشنایی کامل به سوالات بدو استخدامی دستگاههای اجرایی ونحوه پاسخگویی بدست خواهید آورد.

کمترین قیمت مجموعه سوالات و پرسشنامه ها فقط در این سایت

تعداد مجموعه سوالات همراه با پاسخ : 10 مجموعه ی کامل همراه با پاسخ

دانلود دانلود پکیج نمونه سوالات بدو استخدام دستگاههای اجرایی و دولتی

با وب سرویس امکانات نرم افزارت را افزایش بده



با وب سرویس امکانات نرم افزارت را افزایش بده

با وب سرویس امکانات نرم افزارت را افزایش بده

اگر شما هم یکی از کاربران سامانه آی نوتی باشید؛ حتما فایل وب سرویس پیامک را در داخل بخش ارسال پیامک مشاهده کرده‌اید و شاید برایتان سوال پیش آمده باشد که این فایل چیست و چه کاربردی دارد؟

وب سرویس چیه؟

وب سرویس یا API تکه کد کوتاه و یا برنامه‌ای است که از طریق پروتکل وب (http یا Https) در دسترس می‌باشد. کار وب سرویس انتقال و مبادله داده با سایر برنامه های کاربردی می‌باشد.
اصولا ارائه دهنده‌های وب سرویس‌، مستنداتی را در کنار خدمات خود به مشتریانشان ارائه می‌دهند تا آنها بتوانند با استفاده از دانش برنامه نویسی، از آن وب سرویس جهت اتصال سیستم خود به سیستم دیگر استفاده کنند.
به دلیل اینکه پلتفرم واسط وب سرویس ها زبان (XML (Extensible Markup Language می‌باشد؛ محدود به هیچ سیستم عاملی نمی‌شود و قابل استفاده و اتصال بر روی هر سیستم عاملی می‌شود.

وب سرویس پیامک چیه و چه کاربردی داره؟

قطعا شما هم تجربه کرده‌اید که پس از خرید از یک فروشگاه اینترنتی مثل دیجی کالا، پیامکی مبنی بر شماره پیگیری خرید، ثبت درخواست و ... دریافت کرده‌اید.
یا زمانی که در سایت یا اپلیکیشنی ثبت نام کرده‌‌اید و برای اعتبار سنجی، در حین ثبت نام، پیامکی حاوی کد فعال سازی دریافت کرده‌اید.
این‌ها مثال‌های ساده‌ای از کاربردهای وب سرویس پیامک می‌باشد. اگر شما هم صاحب سایت، نرم افزار تحت وب و یا یک اپلیکیشن هستید؛ با استفاده از وب سرویس پیامک می‌توانید به راحتی ارسال پیامک‌های خود را مدیریت کنید و نرم افزار خود را به سرور سامانه های پیامکی متصل کنید.
وب سرویس‌ها و نمونه کدها، برای افرادی کاربرد خواهد داشت که به دانش برنامه نویسی مسلط می‌باشند و بتوانند با توجه به مستندات فنی وب سرویس که سامانه آی نوتی در اختیارشان قرار داده می‌شود دستورات را از سامانه ارسال پیامک آی نوتی فراخوانی کنند و ارسال پیامک از طریق نرم افزار اختصاصی خود را به صورت هوشمند پیاده سازی کنند.
مهم نیست که فروشگاه اینترنتی یا سایت شما توسط خودتان طراحی شده باشد یا از سایت سازهای آماده مانند وردپرس یا جوملا و ... استفاده شده باشد.
یک برنامه نویس به راحتی می‌تواند با توجه به مستنداتی که در اختیارش قرار داده می‌شود؛ ارتباط بین این دو سیستم را توسط وب سرویس برقرار کند.

وب سرویس پیامک آی نوتی

در حال حاضر آی نوتی نمونه کدها و مستندات وب سرویس خود را برای زبان آی برنامه نویسی PHP و C# در اختیار کاربران قرار می‌دهد. برنامه نویسان می‌توانند با استفاده از مستندات، وب سرویس مورد نظر خود را با زمان های دیگر برنامه نویسی بنویسند و از آنها استفاده کنند. وب سرویس آی نوتی این قابلیت را به شما می‌دهد تا از روش REST به سامانه‌ی پیامک آی نوتی وصل شوید.
از وب سرویس پیامک آی نوتی می‌توانید در موارد زیر استفاده کنید:
  1. جهت ارسال پیامک‌های تکی
  2. جهت ارسال پیامک‌های گروهی
  3. جهت دریافت وضعیت دلیوری پیامک تکی
  4. دریافت وضعیت دلیوری پیامک های گروهی
  5. دریافت موجودی شارژ پیامک
  6. جهت ارسال پیامک زماندار
البته لازم به ذکر است که به زودی وب سرویس پیامک آی نوتی به روزرسانی خواهد شد و امکانات بیشتری در این زمینه در اختیار کاربران برنامه نویش آی نوتی قرار خواهد گرفت.
آپلود عکس
آپلود عکس

کدussdمخصوص رستوران


آپلود عکس


حتی نمی توانی تصور کنی، کد USSD آی نوتی چه امکاناتی در اختیارت قرار می دهد!

حتی نمی توانی تصور کنی، کد USSD آی نوتی چه امکاناتی در اختیارت قرار می دهد!

امروزه خیلی از کسب و کارها، خدمات خود را به صورت غیر حضوری به مشتریان خود ارائه می‌دهند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام آی نوتی، باید توجه داشته باشیم که تمامی کسب و کارها امکان راه اندازی وب سایت و ارائه‌ی تمامی خدمات را روی وب سایت، نخواهند داشت. برای مثال مراحل دریافت درگاه بانکی برای پرداخت اینترنتی بسیار پیچیده و زمانگیر است.

اما کدهای USSD آی نوتی به سادگی، امکاناتی را در اختیار کسب و کارهای قرار می‌دهد تا بتوانند کسب و کار خود را گسترش دهند و حرفه‌ای تر فعالیت کنند.

در این متن خبری قصد داریم شما را بیشتر با امکانات جدید ارائه شده روی کدهای USSD آی نوتی آشنا کنیم.

آشنایی با آی نوتی

شرکت گسترش طراحان نقش الماس با برند تجاری آی نوتی، یک شرکت ارائه دهنده‌ی خدمات نرم افزاری است که بیشتر خدمات خود را بر بستر مخابرات ارائه می‌دهد.

یکی از خدماتی که این مجموعه ارائه می‌دهد، کدهای USSD است.

آی نوتی کدهای USSD را با هزینه‌ی بسیار پایین تر از سایر اپراتورها در اختیار کاربران حقیقی و حقوقی قرار می‌دهد. اما اپراتورهای دیگر، هزینه‌ی بسیار بیشتری را بابت در اختیار گذاشتن کدهای USSD از مشتریان حقوقی خود دریافت می‌کنند.

برای مشاهده‌ی تعرفه‌ی خرید کدهای USSD آی‌نوتی و امکانات قابل ارائه روی این کدها، می‌بایست به سایت آی‌نوتی مراجعه کنید و از منوی خدمات، زیر منوی "خدمات کدهای USSD" را انتخاب نمایید.

برخی امکانات قابل ارائه روی کدهایUSSD  آی نوتی

همانطور که گفته شد آی نوتی  روی کدهای USSD خود خدمات بی‌نظیری ارائه می‌دهد.

برای استفاده از امکانات ارائه شده روی کدهای USSD آی نوتی، کافیست در سامانه‌ی آی نوتی ثبت نام کنید و یکی از کدهای USSD مورد نظر را خریداری نمایید.

سپس شما به بخش مدیریت کدهای USSD دسترسی خواهید داشت. در این بخش می‌توانید بی نهایت منو و زیر منو بر اساس نیاز کسب و کار خود تعریف کنید.

یکی از مزیت‌هایی که برای استفاده از کدهای USSD مطرح است، امکان اتصال به سیستم پیامکی می‌باشد. یعنی مدیر کد USSD می‌تواند تعیین کند در هر مرحله که مخاطب کد و یا منوی داخل کد را شماره گیری کرد، یک پیامک اطلاع رسانی برایش ارسال گردد.

ما در این بخش به تعدادی از امکانات جدید قابل پیاده سازی بر روی کدهای USSD اشاره خواهیم کرد.

۱. فرم سریع

منوی فرم سریع USSD این امکان را به شما خواهد داد تا بتوانید اطلاعات مخاطبین خود را به همراه فایل های ضمیمه‌ی آنها دریافت و آرشیو نمایید.

شما به عنوان مالک کد USSD دسترسی خواهید داشت تا فیلدهای مورد نظر خود را تعیین و تعریف نمایید. یعنی فرم را بر اساس اطلاعاتی که نیاز دارید، طراحی کنید.

برای مثال مشتریان شما قبل از مراجعه، می‌بایست، یک سری اطلاعات را به صورت غیر حضوری برای شما ارسال کنند، برای این کار می‌توانید از قابلیت فرم سریع استفاده کنید.

۲. سامانه نوبت دهی

مراجعه‌ی حضوری مشتریان و مخاطبین در برخی از کسب و کارها الزامی است. برای مثال، آرایشگاه ها، مطب پزشکان، کلینیک های درمانی، دفتر وکلا، موسسه‌های حقوقی و حتی برخی از رستوران ها و ....

در این شرایط مراجعین می‌بایست از قبل، نوبت خود را رزرو کنند.

پس کسب و کارها می توانند در این سیستم خدمات قابل ارائه، زمانهای آزاد و افراد ارائه دهنده‌ی خدمات را در این سیستم تعریف کنند.

مخاطب می‌تواند با شماره گیری کد USSD مربوطه، زمان مورد نظر خود را از میان زمان‌های آزاد انتخاب کند و آن را رزرو کند، حتی بخشی از هزینه و یا کل هزینه‌ را پرداخت نماید.

۳. سامانه‌ی ثبت محل کاربر

این امکان برای کسب و کارهایی بیشتر مناسب است که نیاز دارند به موقعیت مکانی مشتری دسترسی داشته باشند. برای مثال امداد خودرو، اورژانس، سرویس مدرسه و ...

با شماره گیری این منو، مخاطب لینکی جهت ثبت موقعیت مکانی و مشخصات خود دریافت خواهد کرد.

پس از ثبت اطلاعات توسط مخاطب، مدیر کد USSD می‌تواند به تمامی اطلاعات ثبت شده به صورت یکجا دسترسی داشته باشد و آنها را مدیریت نماید.

۴. پرداخت قبوض

یکی دیگر از منوهای بسیار پر کاربردی که صاحبین کدهای USSD می‌توانند بر روی کدهای خود تعریف کنند، پرداخت قبوض است.

این منو همه نوع قبضی را شامل خواهد شد. حتی صاحب کد USSD می‌تواند برای هر نوع قبضی یک منوی جداگانه تعریف کند.

بنابراین علاوه بر این که صاحبین کدهای USSD می‌توانند با تعریف این منو، قبض‌های خود و یا آشنایانشان را پرداخت کنند، بلکه این خدمت را به رایگان در اختیار مخاطبین و مشتریان خود قرار خواهند داد.

صاحب کد USSD، بابت هر قبضی که از طریق این منو پرداخت می‌شود، مبلغی را به عنوان درآمد از آی نوتی دریافت خواهد کرد.

۵. سایر امکانات

امکانات دیگری نظیر قرعه کشی، نظرسنجی، پرداخت وجه مستقیم، مسیریابی، دریافت انتقادات و پیشنهادات، ثبت مشخصات مشتریان، سبد خرید و محصولات و ... بر روی کدهای USSD قابل پیاده سازی می‌باشد که در خبر مجزایی به توضیح آنها خواهیم پرداخت.


یک کُد ussd داریم

ولی زیر منوهاش لیست غذاست

وقتی مشتری یک غذایی رو سفارش میده از طریق کُد ، برای یک شماره موبایل پیامک میره و ازین سفارش با خبر میشه




آپلود عکس

عرضه بسته های چند تایی رزومه الکترونیک iAm آی نوتی

عرضه بسته های چند تایی رزومه الکترونیک iAm آی نوتی

بسته های iAM چهارتایی تا شانزده تایی

برای حمایت از کسب و کارهای محترم
پکیج های تخفیف دار

iAm
در سامانه آینوتی عرضه می گردد.
تخفیف های اعمال شده از 21 تا 50 درصد در نظر گرفته شده است.


بسته iAM چهارتایی فرصت انتشار یا انتقال 2 ماهه
بسته iAM شش تایی فرصت انتشار یا انتقال 3 ماهه
بسته iAM هشت تایی فرصت انتشار یا انتقال 5 ماهه
بسته iAM ده تایی فرصت انتشار یا انتقال 7 ماهه
بسته iAM دوازده تایی فرصت انتشار یا انتقال 10 ماهه
بسته iAM چهارده تایی فرصت انتشار یا انتقال 11 ماهه
بسته iAM شانزده تایی فرصت انتشار یا انتقال 12 ماهه


بسته های تشویقی آی ام شامل چهار رزومه الکترونیک آی ام تا شانزده رزومه الکترونیک آی ام
ویژه شما عزیزانی که علاقمند به داشتن صفحات متعدد از آی ام یا صفحاتی با زبان های مختلف هستید.


پس از ورود به سایت آینوتی از طریق

ثبت نام و دریافت

و تکمیل مشخصات شخصی و احراز هویت سریع

کارشناس فروش یا مشاور مستقیم شما

راهنمایی لازم را خواهد نمود.

با فعال سازی بسته های آی ام در داخل میز کار شما ،

شما عزیزان می توانید رزومه های iAm مورد نیاز خود را دریافت نمایید.

سایر مراحل نیز در داخل سایت به شکل آموزشی قرار داده شده و یا پشتیبان شما راهنمایی لازم را خواهد داشت تا به سرعت رزمه های پیشرفته و سایت خود را راه اندازی نمایید.


برای اطلاع از شرایط این پکیج میتوانند با مراجعه به میزکار خود اطلاعات تکمیلی را دریافت کنند .

با ما در ارتباط باشید تا کسب و کارتان متحول گردد.

امکانات رزومه الکترونیک iAM

در ادامه مطلب

ادامه نوشته

برچسب‌ها: رزومه, سایت, آی نوتی, سایت_دو_زبانه

+ نوشته شده در پنجشنبه بیست و دوم دی ۱۴۰۱ ساعت 10:36 توسط Ghornabi | یک نظر

ثبت نام و ورود در سایت آی نوتی - برای کسب و کار های عزیز یا بازاریابان گرامی

نحوه ثبت نام و ورود در سایت آی نوتی

فهرست مطالب

برای مطالعه مطالب هر سر فصل، کافیست از لیست زیر، بر روی تیتر مورد نظر کلیک نمایید.

  • ویدئو آموزشی
    • ثبت نام در سامانه آی نوتی
    • بازیابی رمز عبور
  • ثبت نام در سامانه آی نوتی
  • ورود به کنترل پنل سامانه آی نوتی
  • بازیابی رمز عبور

ویدئو آموزشی

نحوه ثبت نام در سامانه آی نوتی

آموزش ثبت نام در آی نوتی

نحوه بازیابی رمز عبور در سامانه‌ی آی نوتی

آموزش بازیابی رمز عبور

ثبت نام در سامانه آی نوتی

اگر می‌خواهید به عنوان یک کارشناس فروش در سامانه آی نوتی شروع به فعالیت کنید و یا می‌خواهید برای توسعه کسب و کارتان از خدمات و محصولات آی نوتی استفاده کنید؛ نیاز است در سامانه آی نوتی حتما ثبت نام کنید.
برای ثبت نام کافیست وارد سایت inoti.com شوید و از منوی موجود در سایت، گزینه‌ی "ورود به سیستم" را انتخاب کنید.


دکمه‌ی ورود به سایت آی نوتی


بعد از باز شدن صفحه‌ی ورود می‌بایست بر روی گزینه‌ی "ثبت نام" کلیک کنید.

ادامه نوشته

برچسب‌ها: آی نوتی, ussd, کسبوکار, بازاریابی

+ نوشته شده در سه شنبه بیست و یکم دی ۱۴۰۰ ساعت 10:29 توسط Ghornabi | نظرات

پذیرش تبلیغات بنر همسان - ویدئو


پذیرش تبلیغات
بنر همسان - ویدئوی تبلیغاتی

توضیحات تکمیلی

شرایط پذیرش و بارگذاری

قیمت ها و تعرفه های پلکانی

آپلود عکس
+ نوشته شده در دوشنبه نوزدهم تیر ۱۴۰۲ ساعت 22:42 توسط حامد  | نظر بدهید

ترجمه مقاله انگلیسی: ارزیابی عملکرد متریک های مسیریابی IBETX بر روی پروتکل های مسیریابی DSDV در شبکه


ترجمه مقاله انگلیسی: ارزیابی عملکرد متریک های مسیریابی IBETX بر روی پروتکل های مسیریابی DSDV در شبکه

ترجمه مقاله انگلیسی: ارزیابی عملکرد متریک های مسیریابی IBETX بر روی پروتکل های مسیریابی DSDV در شبکه


مشخصات فایل
تعداد صفحات15
حجم804 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx
دسته بندیکامپیوتر و IT

توضیحات کامل

عنوان انگلیسی مقاله :

Performance Evaluation of the IBETX Routing Metric over
DSDV Routing Protocol in Wireless Ad hoc Networks

تعداد صفحات انگلیسی : 8 صفحه PDF

محل و سال انتشار : ELSEVIRE - 2013 سایت

Abstract
Wireless ad-hoc networks are characterized by a collection of wireless mobile nodes that dynamically form a temporary network without the use of any pre-defined network infrastructure or centralized administration. They have attributes such multi-hop wireless connectivity, continuously changing topology and easy deployment. The increasing demands that are made by users pose a challenge in the improvement of the quality of wireless ad-hoc networks. The performance of wireless ad-hoc networks depend on the efficiency of routing protocols, especially the routing metric operating within it. In this paper, the performance of the recently proposed routing metric Interference Bandwidth Adjusted Expected transmission count (IBETX) metric is compared with two prominent existing metrics, the Expected transmission count (ETX) and the Inverse Expected Transmission count (InvETX) over the Destination Sequenced Distance Vector (DSDV) routing protocol. The performance differentials are analysed using varying packet rates and node densities. From the simulations results, IBETX metric outperforms the ETX and InvETX metric because it implements the bandwidth sharing mechanism and makes use of the information available at the MAC layer. It can also be noted that it is very sensitive to data traffic rate. It performs well in low and medium node densities.

عنوان فارسی مقاله :

ارزیابی عملکرد متریک های مسیریابی IBETX بر روی پروتکل های مسیریابی DSDV در شبکه های Ad Hoc بی سیم

تعداد صفحات فارسی : 14 صفحه word

چکیــده

شبکه های Ad Hoc بی سیم توسط مجموعه ای از گره های تلفن همراه بی سیم مشخص شده اند که به صورت پویا یک شبکه موقت را بدون استفاده از زیرساخت های شبکه ای از پیش تعریف شده یا سیاست متمرکز، تشکیل می دهند. آن ها ویژگی هایی دارند مانند اتصال بی سیم چند هاپی، تغییر مداوم توپولوژی و به کارگیری آسان. افزایش تقاضا که توسط کاربران به وجود آمده است یک چالش در بهبود کیفیت شبکه های  Ad Hocبی سیم ارائه می دهد. عملکرد شبکه های  Ad Hocبی سیم به عملکرد پروتکل های مسیریابی، به خصوص متریک های عملیاتی مسیریابی در آن، بستگی دارد. در این مقاله، عملکرد متریک مسیریابی پیشنهاد شده اخیر یعنی متریک تداخل و تنظیم پهنای باند تعداد انتقال مورد انتظار (IBETX) با دو متریک برجسته موجود، تعداد انتقال مورد انتظار (ETX) و معکوس تعداد انتقال مورد انتظار (InvETX)، در میان پروتکل مسیریابی بردار فاصله ترتیبی مقصد (DSDV)، مقایسه می شود. تفاوت های عملکرد با استفاده از تغییر نرخ بسته ها و تراکم گره ها تجزیه و تحلیل می شود. با توجه به نتایج شبیه سازی، متریک IBETX از متریک های ETX و InvETX بهتر است زیرا این متریک مکانیزم اشتراک پهنای باند را پیاده سازی می کند و امکان استفاده از اطلاعات موجود در لایه MAC را فراهم می آورد. همچنین لازم به ذکر است که این متریک در رابطه با نرخ ترافیک داده ها بسیار حساس است. همچنین در تراکم گره های متوسط و کم عملکرد خوبی دارد.

  1. . معرفی و کارهای مربوطه

شبکه های Ad Hoc از گره های بی سیم که در محدوده انتقال یکدیگر نیستند، تشکیل شده است. گره های میانی به عنوان مسیریاب برای دریافت و ارسال مسیریابی و بسته های داده به گره ها در محدوده انتقال عمل می کنند. در این شبکه، پیام ها در درون هاپ های بی سیم چندگانه برای رسیدن به مقصدشان در میان پروتکل های مسیریابی مورد استفاده، تقویت و مسیریابی می شوند. پروتکل مسیریابی برای کنترل شکل گیری و پیکربندی توپولوژی شبکه، و در انتخاب بهترین مسیر از مبدا به مقصد مسئولیت دارد. قدرت یک پروتکل مسیریابی به بهره وری از متریک های لینکی که در آن مسیریابی را انجام می دهد، بستگی دارد.

در صورت بروز هر گونه مشکل و یا سوالی با شماره زیر در ارتباط باشید:

مسعودی - 09981639982

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود