فروشگاه بیستی

فروشگاه بیستی

لذت یک خرید با بیستی
فروشگاه بیستی

فروشگاه بیستی

لذت یک خرید با بیستی

USSD

آپلود عکس

تعریف کوتاه از تکنولوژی

آپلود عکس


USSD

کد ussd چیست؟

به کد های دستوریی که بین ستاره و مربع قرار میگیرند مانند #88*6655*

.

عبارت کد های ussd برگرفته از Unstructured Supplementary Service Data است که به معنای ارسال پیام از طریق کد های دستوری ستاره مربعی میباشد که یک روش ارسال پیام در شبکه GSM میباشد. این روش بر مبنای تعامل با سرور اپروتور استوار میباشد.

در این روش داده هایی که از سمت موبایل ارسال میشود به سرور بدون هیچ ذخیره سازیی پاسخ داده میشوند. که به این روش اصطلاحا session-based می گویند. به این معنی که بلا فاصله پس از دریافت یک درخواست کد های ussd از موبایل مخاطب یک ناحیه کاری توسط سرور برای درخواست رسیده ایجاد میگردد. و نرم افزارشروع بع برقراری ارتباط با موبایل مخاطب میکند این روش بر مبنای منو بندی menu based میباشد.


خرید کد ussd اختصاصی

آپلود عکس



مهم نیست شما چه کسب و کار یا شرکت و یا ارگان دولتی یا خصوصی هستید.

شما در ادامه مطالب متوجه کاربرد این کد ها در تمام کسب و کار ها ارگان ها و شرکت ها خواهید شد.

ارگان های بزرگی چون شهر داری ها ادارات برق ، علوم پزشکی ها ، بیمارستان ها ، برنامه نویسان ، آموزشگاه ها ، و کلی شرکت و ارگان و کسب و کار دیگر که از خدمات ما استفاده میکنند و آن هم بخاطر خدماتی بودن کد های ussd ما و قیمت فوق العاده مناسب آن میباشد.

آینوتی توانسته با فروش زیر کد برای اولین بار در ایران و به صورت انحصاری ثبت سامانه ایران کد و با نرم افزار تحت وب خود هزینه های چندین میلیاردی خرید کد ها را حذف کند و تمام کسب و کار ها بتوانند از این خدمات فوق العاده استفاده کنند

پس از ثبت نام و ارسال مدارک یک ناحیه کاربری یا همان نرم افزار تحت وب به شما داده میشو تا بدون نیاز به برنامه نویسی و.. کد خود را مدیریت کنید و به صورت نامحدود منو و زیر منو بسازید صفر تا صد مدیریت کد داخل این پنل یا همان نرم افزار تحت وب در اختیار شما میباشد.

آی نوتی توانسته این امکان را فراهم کند که به تمام مشتریان خود کد ussd تست یک ساعته رایگان ارائه دهد و درصورت رضایت مندی خرید خود را ثبت نمایند.

صفر تا صد مدیریت کد و ساخت منو و زیر منو به شما آموزش داده میشود و پشتیبانی رایگان خواهید شد و درصورتی که مایل باشید منو های شما برای اولین بار توسط کارشناسان ما ساخته شده و تحویل داده میشود و نگرانی مشتریان از بابت مدیریت کد و ساخت منو ها را بر طرف میکند.

اما سه ویژگی فوق العاده مهم و بزرگ که باعث شده این سیستم نسبت به سیتم های دیگر مثل تلفن گویا و یا اپلیکیشن ها و وبسایت ها بیشتر مورد استقبال ما ایرانی ها قرار بگیرد.

1. بدون نیار به اینترنت قابل استفاده میباشد.

2. بدون نیاز به شارژ سیم کارت میتوان استفاده کرد

3. بدون نیاز به تلفن هوشمند قابل استفاده میباشد

و ویژگی های دیگری هم چون آسودگی در استفاده و سرعت بالا در پاسخ گویی و.. با عث شده که فوق العاده مورد استقبال مردم قرار گیرد و جزو سیستم های محبوب ایرانی ها باشد خرید کد ussd

.


.

آپلود عکس


 

برخی از امکانات ussd

با ussd چه کار هایی میتوانیم انجام دهیم


ناحیه کاربری و مدیریت صفر تا صد کد

ساخت منو و زیر منو به صورت نا محدود و بدون نیاز به برنامه نویسی

ایجاد منو و محتوا دلخوا به صورت نامحدود

ثبت درخوایت

دریافت اطلاعات از مخاطب(لاتین)

قرعه کشی

مسیریابی

نظر سنجی 5 گزینه ای

سرویس نوبت دهی آفلاین

استعلام گیری وضعیت سفارشات

سبد خرید برروی بستر USSD

سرویس مدیریت درخواست مشتریان

امکان تایید هویت تلفن همراه مشتریان بدون هزینه توسط کسب و کار یا مشتری

امکان ورود به کنترل مدیریت بدون نیاز به داشتن پسورد، ایجاد پسورد یک بار مصرف

امکان تغییر کلمه عبور مشتریان

فروش آنلاین شارژ تلفن همراه

فروش آنلاین اینترنت تلفن همراه

شناسایی و تایید شماره تلفن برای اپلیکیشن و سایت

گزارش گیری وضعیت سرورها

امکان ایجاد ورود دو مرحله ای تخصصی

نمایش اطلاعات بر اساس سلیقه کاربر

تولید رمز یکبار مصرف

انتقال اعتبار

موجودی اعتبار

گردش اعتبار

آپلود عکس




دانلود پاورپوینت آزمایش سینی قیر در 18 اسلاید کاملا قابل ویرایش به طور کامل و جامع همراه با شکل و تصاویر

پاورپوینت آزمایش سینی قیر در 18 اسلاید کاملا قابل ویرایش به طور کامل و جامع همراه با شکل و تصاویر

در این پروژه پاورپوینت آزمایش سینی قیر در 18 اسلاید کاملا قابل ویرایش به طور کامل و جامع همراه با شکل و تصاویر طبق موارد زیر ارایه شده است 1 عنوان 2 شماره استاندارد 3 مقدمه 4 پریمکت وتک کت 5 کنترل کیفیت 6 هدف 7 وسائل مورد نیاز 8 روش انجام کار و شرح آزمایش Image result for آزمایش سینی قیر

دانلود پاورپوینت آزمایش سینی قیر در 18 اسلاید کاملا قابل ویرایش به طور کامل و جامع همراه با شکل و تصاویر

پاورپوینت آزمایش سینی قیر 
پریمکت و تک کت
کنترل کیفیت آزمایش سینی قیر
وسائل مورد نیاز آزمایش سینی قیر
روش انجام کار و شرح آزمایش سینی قیر
دسته بندی عمران
فرمت فایل pptx
حجم فایل 578 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 18

در این پروژه پاورپوینت آزمایش سینی قیر در 18 اسلاید کاملا قابل ویرایش به طور کامل و جامع همراه با شکل و تصاویر طبق موارد زیر ارایه شده است:

1- عنوان

2- شماره استاندارد

3- مقدمه

4- پریمکت وتک کت

5- کنترل کیفیت

6- هدف

7- وسائل مورد نیاز

8- روش انجام کار و شرح آزمایش

آزمایش سینی قیر

 

 

دانلود پاورپوینت آزمایش سینی قیر در 18 اسلاید کاملا قابل ویرایش به طور کامل و جامع همراه با شکل و تصاویر

پاورپوینت دانشمند داده کیست

پاورپوینت دانشمند داده کیست

پاورپوینت دانشمند داده کیست شامل 24 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد و برای دانشجویان کاربرد دارد .


مشخصات فایل
تعداد صفحات24
حجم4285 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیعلوم انسانی

توضیحات کامل

پاورپوینت دانشمند داده کیست

پاورپوینت دانشمند داده کیست شامل 24 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

مختصری از متن

مقدمه

ممکن است شما هم شنیده باشید که هاروارد شغلی به نام «دانشمند داده» را جذاب‌ترین شغل قرن بیست و یکم نامیده است. در این مبحث قصد داریم نقش دانشمند داده، مهارت‌ها، مدارک و تحصیلات مورد نیاز، تجربیات کاری و مسئولیت‌های او را بررسی کنیم. در حقیقت تعریف استانداردی از نقش دانشمند داده وجود ندارد و به ندرت پیش می‌آید که سابقه کاری ایده‌آل و مجموعه مهارت‌های مورد نیاز این شغل در یک فرد یافت شود؛ اما ما قصد داریم بهترین تعریف ممکن را به شما ارائه دهیم.

قبل از اینکه به نقش دانشمند داده بپردازیم، بهتر است تاکید کنیم که اغلب اوقات این شغل با شغل‌های دیگری همچون تحلیلگر داده، مهندس داده و … اشتباه گرفته می‌شود. اما توجه کنید که تمامی این مشاغل تفاوت‌های بسیاری باهم دارند که جلوتر به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

در اینجا نموداری می‌بینید که برخی از تخصص‌های رایج یک دانشمند داده را نشان می‌دهد. سطح تجربه و دانش یک دانشمند داده در هر یک از این تخصص‌ها، ممکن است در سطح مبتدی، قابل قبول و متخصص یا ایده‌آل طبقه‌بندی شود.

گرچه تخصص‌های بالا و رشته‌های دیگری که در اینجا نشان داده نشده است همگی می‌تواند عنوان ویژگی‌های یک دانشمند داده را به خود بگیرد، ما پایه و اساس این دانشمندان را چهار ستون و رکن کلی در نظر می‌گیریم. تخصص‌های جزئی‌تر ممکن است از ترکیب این ارکان بدست آیند.

ارکان علم داده

با وجود اینکه دانشمندان داده اغلب زمینه‌های آموزشی و تجربیات کاری متفاوتی دارند، اکثر آنها باید در چهار زمینه قوی باشند، یا در ایده‌آل‌ترین حالت، متخصص باشند. این چهار زمینه عبارت‌اند از: کسب و کار، ریاضیات (شامل آمار و احتمال)، علوم کامپیوتر (به عنوان مثال، معماری و مهندسی نرم‌افزار یا داده) و ارتباطات (کتبی و شفاهی).

مهارت‌ها و تخصص‌های دیگری نیز وجود دارد که داشتن آن‌ها مطلوب واقع می‌شود، اما به طور کلی این چهار مهارت اهمیت بیشتری دارند. از این عناصر تا پایان این مقاله با عنوان ارکان دانشمند داده یاد می‌شود.

اکثر دانشمندان در یک یا دو رکن قوی هستند و به ندرت پیش می‌آید در هر چهار رکن قوی باشند. بر اساس این ارکان، دانشمند داده شخصی است که باید بتواند از منابع داده موجود استفاده کند و در صورت لزوم منابع جدیدی را برای استخراج اطلاعات معنی‌دار و پیشنهادات سازنده ایجاد کند. از این پیشنهادات می‌توان برای مدیریت تصمیمات و تغییرات کسب و کاری جهت دستیابی به اهداف سازنده‌ی کسب و کار استفاده کرد.

این امر از طریق تخصص در حوزه کسب و کار، ارتباطات کارآمد، تفسیر نتایج و استفاده از همه تکنیک‌های آماری مورد نیاز، زبان‌های برنامه‌نویسی، بسته‌های نرم‌افزاری، زیرساخت داده‌ها و … انجام می‌شود.

و ...

 

فهرست مطالب

مقدمه

ارکان علم داده

منظور از علم داده چیست؟

فرآیند علم داده

ارکان دانشمند داده، مهارت‌ها و تحصیلات

معنی “علم” در علم داده

دانشمندان داده، تحلیل‌گران داده و مهندسین داده

جمع بندی

 

عنوان : دانشمند داده کیست

فرمت : پاورپوینت

تعداد صفحات : 24

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

دانشمند داده کیست


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود