فروشگاه بیستی

فروشگاه بیستی

لذت یک خرید با بیستی
فروشگاه بیستی

فروشگاه بیستی

لذت یک خرید با بیستی

کد متلب حل دستگاه معادلات دیفرانسیل معمولی کوپل شده (ODE) با روش رانگ-

کد متلب حل دستگاه معادلات دیفرانسیل معمولی کوپل شده (ODE) با روش رانگ-کوتای مرتبه 4 با توضیحات خط به خط در ورد و قابلیت دریافت معادلات از کاربر

روش رانگ کوتای یکی از دقیق‏ترین روش‏های عددی حل دستگاه معادلات دیفرانسیل معمولی می‏باشد؛ و در از بین مراتب این روش، رانگ کوتای مرتبه 4 جزو دقیق‏ترین روش‏هاست این پروژه شامل کد برنامه نویسی این روش با نرم افزار متلب می‏باشد در این برنامه کاربر باید معادلات و شرایط اولیه و بازه حل معادلات را وارد کند این برنامه دارای توضیحات کامل شامل توضیحات کلی


مشخصات فایل
تعداد صفحات2
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیrar
دسته بندیریاضی

توضیحات کامل

به نام خدا

 

روش رانگ کوتای یکی از دقیق‏ترین روش‏های عددی حل دستگاه معادلات دیفرانسیل معمولی می‏باشد؛ و در از بین مراتب این روش، رانگ کوتای مرتبه 4 جزو دقیق‏ترین روش‏هاست. این پروژه شامل کد برنامه نویسی این روش با نرم افزار متلب می‏باشد.

 

در روش رانگ-کوتای ما ابتدا بازه‏ی مورد نظر را در نظر گرفته و از نقطه‏ی شروع که مقدار آن شامل شرط اولیه می ‏باشد و توسط کاربر وارد می‏شود شروع کرده و در هر گام مقدار تابع را با نقطه‏ی قبلی محاسبه می‏کنیم تا به انتهای بازه برسیم.

 

در واقع در این روش با استفاده از مقادیر کمکی k1 ،  k2 ، k3 و k4 کلی ترین فرم بازگشتی را می‏نویسیم:

 

wi+1= wi + a*k1 + b*k2 + c*k3 + d* k4

 

این برنامه محدودیتی از لحاظ تعداد معادلات ندارد فقط تعداد معادلات باید با تعداد توابع مجهول برابر باشد(درجه آزادی صفر باشد)

 

توضیحات برنامه شامل دو بخش توضیحات کلی و جزئی است.

 

توضیحات کلی به معرفی روش رنگ کوتای و معادلات آن می پردازد و توضیحات جزئی شامل توضیحات خط به خط برنامه و نکات و ترفند های به کار رفته در برنامه است.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

نمونه مصاحبه بالینی pdf - نمونه مصاحبه بالینی افسردگی pdf (دو نمونه)

نمونه مصاحبه بالینی تکمیل شده نمونه فرم تکمیل شده شرح حال نمونه فرم تکمیل شده شرح حال
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
بازدید ها 25
فرمت فایل docx
حجم فایل 1482 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 23
نمونه مصاحبه بالینی pdf - نمونه مصاحبه بالینی افسردگی pdf (دو نمونه)

فروشنده فایل

کد کاربری 27738
کاربر

 

تعداد صفحات: 23 (دو نمونه)

نوع فایل: WORD

 

قسمتنی از متن:

 

نمونه اول

فهرست

مشخصات فردی

شکایت عمده

سابقه بیماری فعلی

بیماری قبلی

سابقه یا شرح حال شخصی

معاینه وضعیت روانی

توصیف کلی

خلق و عاطفه

تکلم

اختلالات درکی

تفکر

نظام حسی و شناخت

آگاهی و سطح هشیاری

توجه و تمرکز

کنترل تکانه

قضاوت و بینش

قابلیت اعتماد

خلاصه یافته های مثبت

تشخیص پنج محوری DSM-IV-TR

پیش آگهی

فرمول بندی روانپویایی

توصیه ها

 

معاینه وضعیت روانی توصیف کلی

ظاهر: وضع بیمار ناآراسته و نامرتب بود. حالت ووضعیت اندام هنگام مصاحبه خمیده رو به پایین بوده و به ندرت تماس چشمی برقرار می نمود. توازن اندامی نداشته و جانب چپ بدن خود را فرو می انداخت. سنخ بدنی بیمار نسبتا از لحاظ قد و وزن متوسط بود. بیمار از لحاظ نظافت، استحمام و بهداشت عمومی ناآراسته به نظر می رسید. مریض حال و رنجور، ناراحت و پیرنما به نظر می رسید. از سن واقعی مسن تر به نظر می رسید. در حین مصاحبه بالینی ادا و اطوار، رفتار کلیشه ای، و ستیزه جویی نداشته ولی از لحاظ سایکوموتور بسیار کنده بوده. طرز راه رفتن و حرکت نمودن کند بوده. کندی روانی – حرکتی و کندی عمومی حرکات بدن مشهود بود. نگرش بیمار نسبت به مصاحبه گر بی تفاوت بوده و بی حال و بی احساس به نظر می رسید. در مصاحبه همکاری کننده بود. سطح تفاهم و برقراری راپورت خوب بود.

خلق و عاطفه

خلق بیمار بسیار پایین بوده که در طول مدت مصاحبه مشهود بود و نوسانات کمی را نشان می داد. خلق افسرده، درمانده و همراه با احساس پوچی و گناه بود. بیمار خود را تحقیر می نمود و خلق نوسانداری را نشان نداد.

بیمار عاطفه ای محدود و کند داشت. در حدود شدت عاطفه و هیجان کاهش بارزی نشان می داد و جلوه هیجانی وی کاهش یافته بود. بیمار برای شروع، ادامه دادن، یا قطع یک پاسخ هیجانی ناتوان به نظر می رسید. عاطفه بیمار با خلق وی هماهنگ بوده و در مجموع افسرده بود.

 

 

نمونه دوم

8- معاینه وضعیت روانی:

ظاهر کلی: سر و وضع بیمار نامرتب و ژولیده است. قیافه اش متناسب با سنش است. کندی روانی- حرکتی دارد. چهره غمگین و درمانده ای دارد. خسته به نظر می رسد.

رفتار حرکتی: بسیار کند است. تماس چشمی برقرار می کند. بی حال است. هیچ گونه حالت اضطراب و سراسیمگی در او مشاهده نمی شود.

نگرش در حین مصاحبه: بیمار به خوبی همکاری می کند و به تمام سؤالات به طور کامل پاسخ می دهد.

خلق: خلق پایینی دارد. بسیار غمگین است. برای پسرش اظهار دلتنگی زیاد می کند. گریه نمی کند. افکار خودکشی ندارد.

عاطفه: عاطفه متناسب با خلق است. بسیار پایین و منفی است. اصلاً نمی خندد.

تکلم: کندی روانی- حرکتی دارد و به همین دلیل خیلی آرام صحبت می کند. انگار به زور حرف می زند. تن صدایش پایین است و با بی حوصلگی حرف می زند.

 

اختلالات ادراکی: شرح حالی از توهم بینایی یا شنوایی نمی دهد.

محتوای تفکر: بیمار نسبت به اطرافیان بدبین بوده و به خانواده می گفته شما دشمن من هستید و نیز به پسرش می گفته که تو با دوستانت روابط نامشروع داری و به همسرش گفته که تو می خواهی زن بگیری و تو با زن های دیگر رابطه داری. طبق گفته همسر بیمار از خودکشی صحبتی به میان نیاورده و هذیان بزرگ منشی نداشته است.

.......

تحقیق در مورد فرش اطراف تهران (ورامین)

آپلود عکس


تحقیق در مورد فرش اطراف تهران (ورامین) 14 صفحه در قالب Word قابل ویرایش
دسته بندی نساجی
بازدید ها 92
فرمت فایل doc
حجم فایل 1385 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 14
تحقیق در مورد فرش اطراف تهران (ورامین)

فروشنده فایل

کد کاربری 19487
کاربر

توضیحات :

تحقیق در مورد فرش اطراف تهران (ورامین) 14 صفحه در قالب Word قابل ویرایش.

بخشی از متن :

نگاهی به تاریخچه فرش و قالیبافی در ورامین
جام جم آنلاین: در منطقه ورامین قالیبافی همچون بسیاری از مناطق دیگر همواره در کنار کشاورزی مد نظر بوده ولی به دلیل اینکه در این منطقه شغل اصلی مردم کشاورزی است قالیبافی به عنوان ممر درآمدی درکنار سایر شغل ها دنبال شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، شهرستان ورامین به علت قرارگیری بر سر راه مهاجران و کوچ نشینان، اقوام مختلف جمعیت را در خود جای داده است.
اقوام مختلف کرد، لر، ترک و عرب در ورامین ساکنند، مهاجران کرد و لر در شمال ورامین ، عربها در جنوب و ترکها در شرق و غرب آن سکونت دارند و تقریبا اغلب این اقوام به کار بافندگی مشغولند.
فرشهای ورامین را می توان به دو گروه تقسیم کرد، یکی فرشهای ایلاتی که خود ورامینی ها آن را "زمین بافت " می نامند و دیگری فرشهای سفارشی که اغلب به سفارش مردم تهران بافته می شد که در اینگونه فرشها همه نوع نقشه شهری یافت می شود.
اقوام ساکن در ورامین هر کدام روشهای بافت مخصوص خود را دارند و هر کدام از این اقوام توشه ای از سرزمین اجدادی خود به ورامین آورده اند.
تارو پود قالیهای ورامین از پنبه و پرز آن از پشم مرغوب بوده؛ ا بعاد قالیهای ورامین بیشتر در اندازه مخصوص 2 متر در 3 متر است و بافته های روستایی ورامین از گلیم های بزرگ در طرح های "چشم گیر " و رنگهای تیره تا مفرشها و خورجین هایی که اغلب ریشه پشمی تیره دارند و طرح های که حاکی از منابع گوناگون چادرنشینی هستند را در بر می گیرد.
نقشهای بکار رفته در قالی ورامینی هندسی است که در بافته های شهرهای حاشیه کویر بکار برده می شود و طرح قالی در ورامین یک اصل در همه فرشهای ورامینی قریب به اتفاق آنها مشترک بوده و آن "نقش مکرر" است .
در بیشتر فرشهای ورامین نقش تکرار یک نگاره است که یا همه متن را پوشانده و یا در وسط در اندازه های بزرگتر تکرار شده، بندرت به تک ترنج توجه شده و اغلب از نگاره هایی چون میناخانی یا انواع ستاره های هندسی استفاده شده است .
در طرح میناخانی گل کوچک چند پری که در اطراف آن چهار عدد گل سفید که یادآورگل نرگس است قرار دارد و نقش های مختلف روی این قالیها توسط یک حرکت زیبا و هم نوای شاخه های نازک به همدیگر متصل شده اند.
این نقشها روی زمینه آبی رنگ قالی که معمولا عاری از لچک و ترنج می باشند ،خود را برجسته می نمایند که این نقش ها به نوعی حالت یک شبکه گل آذین را تشکیل می دهند.
از جمله طرح های مورد استفاده دیگر، طرح های افشان، شاه عباسی، گلدار یا نرنجی و ظل السلطانی و قلم سرمه ای می باشند، نقشه قلم سرمه ای که گاه به آن گلدانی و یا نخلی نیز
می گویند رابطه معقولی با نام آن ندارد و اهالی خود نیز دلیل روشنی بر این نامگذاری ندارند.

در این طرح گلدانها در صفوف منظم قرار داشته و ما بین آنها را برگهای نخل به رنگ قرمز زینت می دهد، نقشه شاه عباسی که خود اهالی آن را به نام شاه عباسی بندی یا شتری می نامند در زمینه ای شامل گل و بوته و پرندگان جلوه گر می شود.
در ترکیب رنگ قالی ورامینی از رنگ های سرمه ای و آبی استفاده زیادی شده است قرمز و نارنجی و سبز و قهوه ای و بادمجانی هم مقدار متعادلی کار شده ،حال آنکه به رنگ زرد توجه کمتری گردیده و بجز لرها ، بقیه اقوام از زرد ، حداقل استفاده را کرده اند.
قالی ورامینی هر چقدر کهنه تر باشد ارزشمند تر است، مردم ورامین هیچگاه قالی خود را نمی شویند و بر روی آن بندرت جارو استفاده می کنند و تنها با تکان دادن خاک را از آن می زدایند.
فرش ورامین،تولید خارج
ایرنا:رییس مرکز ملی فرش از "افول فرش ایرانی در بازارهای جهانی" ابراز نگرانی کرد. "مرتضی فرجی" در مراسم گرامیدشات روز جهانی مالکیت فکری گفت: در ارزیابی‌های انجام شده، مشخص شده است یکی از عوامل مهم این افول بی‌توجهی به نقش حمایتی نظام مالکیت فکری در عرصه‌های ملی و بین‌المللی است. وی، سوء برداشت ناشی از جهل نسبت به چگونگی برخورداری از ضمانت اجراهای ناشی از حقوق مالکیت فکری به منظور مقابله با سرقت طرح‌ها و نقشه‌های اصیل فرش ایران و رقابت متقلبانه و غیر منصفانه سایر کشورها را از دیگر دلایل افول فرش ایرانی ذکر کرد. رییس مرکز ملی فرش ایران گفت: فرش‌های ایرانی به فراخور منطقه‌ای ، دارای طرح‌ها و نقش‌های متفاوت و بی‌نظیری است، اما متاسفانه هنوز نام منطقه فرش‌ها به ثبت نمی‌رسد که در حال گفت و گو با مسوولان مربوطه در این رابطه هستیم. فرجی با بیان اینکه یکی از شرکت‌های صادرکننده فرش کشورهای همسایه به تازگی نام فرش "ورامین" را به نام خود ثبت کرده است، گفت:تجار ما در زمینه ارایه فرش ایرانی با این نام در خارج از کشور با مشکل مواجه شده‌اند.
تاریخچه فرش ورامین
شهر ورامین در40 کیلومتری جنوب شرقی تهران در دشت بزرگی بر سر راه مشهد قرار گرفته است. رونق و اهمیت آن از زمان حمله مغول به دنبال ویرانی شهر ری آغاز می شود.
در منطقه ورامین نیز قالیبافی همچون بسیاری از مناطق دیگر همواره در جوار کشاورزی مد نظر بوده است لیکن مردم این منطقه بلحاظ استعداد خاک و نزدیکی به تهران بیشتر به کشاورزی و شغل های حرفه ای روی نموده اند و قالیبافی نیز نه بصورتی جدی بلکه به عنوان ممر درآمدی در جوار سایر حرف دنبال شده است.
شهرستان ورامین به علت قرارگیری بر سر راه مهاجران و کوچ نشینان، انواع مختلفی از جمعیت را در خود جای داده است، این کوچ نشینان و مهاجران به تبع زندگی کوچ نشینی خود و بنا به حرفه اصلیشان (دامداری) در اوقات فراغت خود محصولاتی زیبا را خلق می کنند که ریشه در فرهنگ قومی و قبیله ای آنان دارد.
اقوام مختلف کرد، لر، ترک و عرب در ورامین ساکنند، مهاجران کرد و لر در شمال ورامین، عربها در جنوب و ترکها در شرق و غرب آن ساکنند. دو قوم لر و کرد از پر سابقه ترین عشایر ورامین هستند، چنانکه ورود اولین دسته لرهای هداوندی مصادف با قرن هشتم هجری است، کردها نیز در دوران صفویه و اوایل قرن دهم به ورامین مهاجرت کردند. (کردهای ورامین به دسته پازوکیها، چشمگزکها و کردهای شمال خراسان یا قوچان تقسیم می شوند.) اقوام ترک از لحاظ تنوع بیشترین رقم را دارند و تقریباً از همه اقوام ترک ایران از جمله شاهسون، قشقایی و افشار در بین آنها یافت می شود.عربهای ورامین نیز از منطقه فارس به این نقطه آمده اند و اکثراً از دو قوم عرب جباره و عرب شیبانی می باشند.
تقریباً اکثریت اقوام ساکن در ورامین به کا ر بافندگی مشغولند. بافته های کردهای ورامین آن سهولت تشخیص و ارتباط ریشه ای را که لرهای ورامین با سرزمین اجدادی شان حفظ کرده اند، را ندارند، اما به خوبی از بافته های اقوام دیگر به ویژه ترکها و عربها قابل تشخیص اند.
تشخیص بافته های اقوام ترک ورامینی از اقوام لر و کرد و یا الیکایی مشکل نیست اما تشخیص آنها از یکدیگر بسیار پیچیده است. بافته های ترکی و فارسی ورامین از لحاظ ویژگیهایی چون ظرافت، سختی و نرمی با هم متفاوتند. عربهای ورامین نیز سهم عمده ای در بافندگی ورامین دارند و برخی از ظریفترین فرشها را بافته اند.
فرشهای ورامین را می توان به دو گروه تقسیم کرد، یکی فرشهای ایلاتی که خود ورامینی ها آن را "زمین بافت" می نامند. دیگر فرشهای سفارشی (به سفارش تهرانیها) است، که در اینگونه فرشها همه نوع نقشه شهری یافت می شود. شاید آسانترین قالیچه جهت طبقه بندی، قالیچه های خود ورامین باشد. معمولاً قالیچه مدرن ورامینی، نقشه میناخانی را نشان می دهد که بسیار خوب کار شده است و دارای چله نخی است و بافته ها تا حدودی ریزتر از بافته های متوسط قم است، این مشخصه، این قالیچه ها را یکی از نمونه های شهری ایران کرده است
و...

فهرست مطالب :

  • نگاهی به تاریخچه فرش و قالیبافی در ورامین
  • فرش ورامین،تولید خارج
  • تاریخچه فرش ورامین
  • ساختار
  • طرحهای رایج
  • رنگبندی
  • یک قطعه فرش زیبا با قطع ذرع و نیم
  • نقش گلدانی
  • منابع:

سئوالات آزمون طرح سنجش صلاحیت ممیزان فرآیند و بازرسان فنی شرکت سازه گستر سایپا

سئوالات آزمون طرح سنجش صلاحیت ممیزان فرآیند و بازرسان فنی شرکت سازه گستر سایپا
دسته بندی نمونه سوالات
بازدید ها 93
فرمت فایل docx
حجم فایل 27 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 6
سئوالات آزمون طرح سنجش صلاحیت ممیزان فرآیند و بازرسان فنی شرکت سازه گستر سایپا

فروشنده فایل

کد کاربری 4513
کاربر

این مجموعه سئوالات مربوط به آزمون طرح سنجش صلاحیت ممیزان فرآیند و بازرسان فنی شرکت سازه گستر سایپا وابسته به کارگزینی و اداره آموزش شرکت بزرگ سایپا و سایپا یدک میباشند که بسیار مفید و کارامد و پرتکرار میباشند.

بررسی رابطه بین سرمایه فکری و عملکرد مالی در شرکتها

آپلود عکس



آپلود عکس


آپلود عکس

یک پروژه کامل کارشناسی برای رشته های حسابداری ، مدیریت همراه با ادبیات موضوع و پیشینه تحقیق ، منابع پروژه کامل است فقط کافیست که اسم و فامیل خودتان و استادتون را اضافه کنید
دسته بندی حسابداری
بازدید ها 1
فرمت فایل doc
حجم فایل 1577 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 54
بررسی رابطه بین سرمایه فکری و عملکرد مالی در شرکتها

فروشنده فایل

کد کاربری 29262
کاربر

یک پروژه کامل کارشناسی برای رشته های حسابداری ، مدیریت همراه با ادبیات موضوع و پیشینه تحقیق ، منابع
پروژه کامل است فقط کافیست که اسم و فامیل خودتان و استادتون را اضافه کنید