فروشگاه بیستی

فروشگاه بیستی

لذت یک خرید با بیستی
فروشگاه بیستی

فروشگاه بیستی

لذت یک خرید با بیستی

مدیریت منو های تلگرامManage Telegram menus

مدیریت منو های تلگرامManage Telegram menus

Manage Telegram menus
مدیریت منو های تلگرام

مدیریت منو های تلگرام

فهرست مطالب

مقدمه

کارت ویزیت الکترونیکی یکی از خدمات ارزشمند مجموعه آی نوتی بوده که کمک بزرگی به حفظ محیط زیست و کسب و کارها خواهد کرد.

برای استفاده از امکانات کارت ویزیت الکترونیک نیاز است که یکی از کدهای EBC را با توجه به نیاز خود از داخل سامانه‌ی آی نوتی خریداری کنید و از امکانات بیشمار آن بهره مند گردید.

پس از خرید کدهای EBC نیاز است؛ به صفحه مدیریت کدهای EBC مراجعه کنید و تنظیمات لازم جهت استفاده از کارت ویزیت الکترونیکی و صفحه اختصاصی آن را انجام دهید.

یکی از امکانات کارت ویزیت EBC ربات تلگرامی "مرجع کسب و کارهای ایران" است. با ورود به این بخش می توانید یک منو ساخته تا هر فردی کد EBC شما را در این ربات ارسال کند، منوی شیشه‌ای ساخته شده به آن فرد نمایش داده شود.

ساخت منوی شیشه ای کارت ویزیت EBC


برای مثال قصد داریم چند منوی شیشه ای برای یک شیرینی پزی ایجاد کنیم ابتدا وارد سامانه آی نوتی شده، از منوی اصلی به منوی "خدمات" و سپس به زیر منوی "کارت ویزیت EBC " مراجعه کرده و سپس گزینه‌ی "مدیریت کدEBC " را انتخاب نمایید.

در صفحه "مدیریت کد EBC " دکمه "دستورات تلگرام" کد مورد نظر خود را انتخاب کنید.

در صفحه باز شده شما می توانید منوی شیشه مورد نظر خود را ایجاد، حذف یا ویرایش کنید. کافیست در کادر "عنوان منوی شیشه ای" نام شیرینی را بنویسید.

جهت آپلود عکس دکمه "انتخاب فایل" انتخاب نمایید و عکس شیرینی مورد نظر خود را آپلود نمایید. توجه داشته باشید حد اکثر حجم این فایل می بایست 4 مگابایت و با فرمت های  (.jpg - .gif - .mp4 - .mp3 - .png)باشد.

در کادر بعد "متن تلگرام" می توانید توضیح کوتاهی از کیک یا شیرینی را بنویسید  و در نهایت دکمه ذخیره منو را انتخاب کنید. این توضیح بعد از ارسال شدن فایل به مخاطب نمایش داده می شود.

همچنین می توانید در انتهای صفحه، لیست شیرینی ها را مشاهده، ویرایش و یا حذف کنید.

عملکرد ربات تلگرامی


پس از ساخت منوی شیشه ای کاربران شما می توانند کد کارت ویزیت EBC شمارا در ربات تلگرامی ارسال کنند تا متن کارت ویزیت به همراه منوی های ثبت شده برای آنها ارسال شود.
کاربرن با انتخاب هر یک از منوها، فایل مربوط به آن را داخل ربات تلگرامی دریافت خواهند کرد.
آپلود عکس
آپلود عکس

تنظیمات پیامک های پرداخت موفق

 تنظیمات پیامک های پرداخت موفق

 تنظیمات پیامک های پرداخت موفق

فهرست مطالب

 

مقدمه

همانطور که میدانید آی نوتی امکان پرداخت از طریق کد USSD را برای کاربران خود فراهم کرده است. لازم به ذکر است که منو پرداخت بسیار پر کاربرد بوده و جزو اصلی ترین منو های کد USSD می باشد.
اگر پیش از این از طریق کد USSD عملیت پرداخت را انجام داده باشید مشاهده می کنید که پس از پرداخت موفق پیامکی به صورت خودکار برای خط شما ارسال خواهد شد که مشخصات تراکنش در آین ذکر شده است.
به تازگی آی نوتی امکانی را در قسمت مدیریت کد USSD قرار داده است که با استفاده از آن می توانید متن دلخواه خود را پس از پرداخت موفق برای کاربر ارسال کنید. برای این که شما متن مورد نظر خود را در پنل ذخیره میکنید سپس بعد از پرداخت موفق کاربر به صورت خود کار از طریق پیامک متن را دریافت خواهد کرد.

نکته: توجه داشته باشید در صورتیکه متن پیامک مورد نظر خود را در این فرم ثبت نمایید، هزینه ارسال هر پیامک پس از پرداخت موفق کاربر بر روی کد دستوری شما، از پنل کاربری شما کسر خواهد شد.
حداقل شارژ مورد نیاز برای استفاده از این سرویس 50 هزار ریال است و اگر موجودی پنل کاربری شما از این میزان کمتر شود سیستم بطور اتوماتیک پیامک پیش فرض را برای کاربران شما ارسال میکند .

با سه اولویت متن پیامکهای پرداخت را تغییر دهید

  1. اولویت اول: تنظیم پیامک بر روی یک منو خاص ، در این شیوه هر پرداخت موفق بر روی منو مورد نظر با متن تنظیم شده اختصاصی آن منو ارسال میشود .

  2. اولویت دوم: تنظیم پیامک بر اساس نوع پرداخت ، در این شیوه هر پرداخت موفق از شیوه انتخاب شده از متن تنظیم شده آن شیوه استفاده میکند ، مثلا کلیه پیامکهای منوهای فرم سریع یا کلیه پیامکهای منوهای پرداخت وجه مستقیم .

  3. اولویت سوم: تنظیم پیامک عمومی برای همه پرداختها ، در این شیوه هر پرداختی که پیامکی برای آن در سطوح اول و دوم تنظیم نشده باشد از این تنظیم استفاده خواهد کرد .

    در نظر داشته باشید به انتهای تمامی متون پیامکی شما رسید زیر به صورت پیش فرض اضافه میشود و هزینه آن بر روی پارت پیامکی شما محاسبه میگردد ( در متن زیر کد تراکنش و مبلغ متغیر میباشد ) :
    کدتراکنش:1234567
    مبلغ:999,999,999ریال
      https://inoti.com

نحوه تنظیم متن پیامک پردات موفق

برای تنظیم این فرم کافیست وارد پنل کاربری شده از داشبرد سمت راست منو خدمات سپس به ترتیب زیرمنو‌های خدمات USSD >> مدیریت کد USSD را انتخاب کنید.


در پایین صفحه مدیریت کد USSD دکمه قرمز رنگ "تنظیمات پیامک های پرداخت" را انتخاب کنید.


در صفحه باز شده جهت تنظیم پیامک برای هر منو که اولویت اول می باشد کافیست دکمه " افزودن " منو مورد نظر خود را دراین کادر انتخاب کنید.

در این مرحله متن دلخواه خود را بنویسید و در آخر روی دکمه "ثبت و ذخیره" کلیک کنید.

در کادر پاینن صفحه " تنظیم پیامک برای هر نوع پرداخت " که اولویت دوم می باشد قرار دارد. می توانید متن دلخواه خود را به صورت مجزا برای منو های  پیامک پرداخت وجه مستقیم،  پیامک پرداخت منوها، پیامک پرداخت سبد خرید،پیامک پرداخت وب سرویس،  پیامک پرداخت رزرو و نوبت دهی و پیامک پرداخت فرم های سریع در کادر متن پیامک بنویسید و در آخر دکمه  "ذخیره تغییرات" را انتخاب کنید. در این صورت پس از پرداخت موفق در هر منو متن تعیین شده برای کاربر پیامک می شود.

تنظیم پیامک عمومی برای تمام انواع پرداخت ها ماننده مراحل قبل می باشد کافیست متن مورد نظر خود را در کادر بنویسد و دکمه " ذخیره تغییرات " را انتخاب کنید تا هر پرداختی که پیامکی برای آن در سطوح اول و دوم تنظیم نشده باشد از این تنظیم استفاد کند.

آپلود عکس

آزمون کارشناسان رسمی راه وساختمان دانلود پاورپونیت آموزش زیرسازی و روسازی آسفالتی

دانلود پاورپونیت آموزش زیرسازی و روسازی آسفالتی راه با نگرشی بر نشریه 101 و 234
دسته بندی فنی و مهندسی
بازدید ها 61
فرمت فایل pptx
حجم فایل 11369 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 138
دانلود پاورپونیت آموزش زیرسازی و روسازی آسفالتی راه با نگرشی بر نشریه 101 و 234 برای آزمون کارشناسان رسمی راه وساختمان

فروشنده فایل

کد کاربری 3
کاربر

دانلود پاورپونیت آموزش زیرسازی و روسازی آسفالتی راه با نگرشی بر نشریه 101 و 234 برای آزمون کارشناسان رسمی راه وساختمان و استفاده مهندسین عمران راه سازی و دانشجویان مهندسی عمران .

پایان نامه ذهنی سازیDissertation of mentalization


پایان نامه ذهنی سازی

Dissertation of mentalization

پایان نامه ذهنی سازی


مشخصات فایل
تعداد صفحات182
حجم1704 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpdf
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل


پایان نامه ذهنی سازی

خشونت موقعیتی شایع ترین نوع خشونت در روابط صمیمانه است. مطالعات اثربخشی نشان داده است که مداخلات سنتی تأثیر بسیار کمی بر کاهش خشونت موقعیتی و پویایی های رابطه زوجین دارد. در سالها ی اخیر نظریه‌پردازان حوزه ذهنی سازی به بررسی نقش این ظرفیت در بروز خشونت خانگی پرداخته و تلاش های مقدماتی برای مداخله در خشونت خانگی انجام داده اند. 

 

فعالیت منتالیزیشن یا ذهنی‌سازی‌، بر ادراک و فهم رفتار خود و دیگران بر اساس ساحت‌های ذهن متکی‌ است. ذهنی‌سازی‌ جنبه خاصی از تفکر انسانی را توصیف می‌کند: آگاهی فرد از حالت‌هایی که در ذهن خودش و دیگری رخ می‌دهد، به‌خصوص زمانی که می‌خواهد علت زیربنایی یک رفتار را درک کند. این توانایی نیاز به پردازش و تفسیر هیجانات، افکار، نیازها، اهداف و نیاتی دارد که افراد در روابطشان بروز می‌دهند و نیازمند آن است که ما از شرایط یک فرد، الگوهای قبلی او و همچنین تجاربی که در معرض آن قرار گرفته است، آگاهی پیدا کنیم.

 

ایده منتالیزیشن، در حقیقت عملی خیالی است که به ما می‌گوید مبنای هر عملی نامشخص است؛ چرا که درک حالات درونی افراد برای ما مبهم، قابل تغییر و اغلب اوقات حتی برای ذهن خودشان هم دشوار است. پس هر تلاشی برای درک حالات ذهنی، می‌تواند فرآیندی شکننده و نادقیق باشد. ذهنی‌سازی فرآیندی‌ است که اغلب ما در زندگی روزمره انجام می‌دهیم و بیشتر اوقات حتی از آن آگاه نیستیم و با وجود تمام این تلاش‌ها، اغلب اوقات در آن به خطا می‌رویم.

 


فهرست مطالب
فصل اول: کلیات پژوهش
1-1 مقدمه 7
1-2 بیان مسئله 7
1-3 ضرورت و اهمیت پژ وهش 14
1-4 اهداف پژوهش )هدف کل ی و اهداف وی ژه( 15
1-4-1 هدف کلی 15
1-4-2 اهداف ویژه 15
1-5 سؤاالت پژوهش16
1-6 تعاریف نظری و عملیاتی متغیرهای پژوهش 16
1-6-1 بسته مداخله گروهی مبتن ی بر ذهنی ساز ی 16
1-6-2 خشونت موقعیتی زوجین 16
 فصل دوم: مبانی نظری و پیشینهی پژوهش

-2-1 خشونت در روابط صمیمانه 18
2-1-1 انواع خشونت 18
2-1-2 تقس یم بندی خشونت از نظر جانسون 19
2-1-3 علل خشونت موقعیتی مزمن 23
2-1-4 شیوع خشونت در روابط صمیمانه در جهان و ایران و عوامل جمعیتشناختی آن 26
2-1-5 آثار خشونت در روابط صم یمانه 27
2-1-6 پیش ینه نظر ی خشونت در روابط صمیمانه 29
2-2 مروری بر نظریه ذهنی سازی 33
2-2-1 تعری ف ذهنی سازی 33
2-2-2 ریشههای تحولی ذهنی سازی و تأثیر نامالیمات 34
2-2-3 ابعاد ذهنی سازی 35
2-2-4 ذهنی سازی و وابستگ ی آن به بافت و ماهیت رابطه 39
2-2-5 ساحتهای پیش ذهنی سازی 40
-2-2-6 در هم شکستن ذهنی سازی 42
2-2-7 وی ژگیهای ذهنی سازی خوب 43
2-2-8 مؤلفه های حفاظتی و سبب شناختی موثر بر خشونت در روابط صمیمانه از منظر نظریه ذهن یسازی 44
2-3 مرور مداخالت موجود برای کاهش خشونت همسران 48
2-3-1 مداخالت مربوط به قربانیان خشونت 48
2-3-2 مداخالت مربوط به مرتکب ین خشونت 50
2-3-3 مداخالت گروهی زوجین 52
2-4 مداخالت مبتنی بر ذهنی سازی برای کاهش خشونت 52

فصل سوم: روششناسی پژوهش 
3-1 روش تحقیق 56
3-2 روش اجرای پژوهش 56
3-2-1 مرور نظاممند ادبیات ذهن یسازی متمرکز بر خشونت 56
3-2-2 مطالعه کیفی بر مبنای مصاحبه زوجین 60
3-2-2-1 جامعه آماری، نمونه آماری و روش نمونهگی ری 60
3-2-2-2 ابزارهای پژوهش 62
3-2-2-3 مالحظات اخالقی 64
3-2-2-4 اعتبار نتای ج مرحله کی فی پژوهش 65
3-2-3 بخش دوم: طراحی بسته مداخله گروهی مبتنی برذهنی سازی برا کاهش خشونت موقعیتی66

فصل چهارم: تجزیه وتحلیل دادهها
-4-1 یافته های حاصل از مرور نظاممند ادبیات ذهنی سازی متمرکز بر خشونت 68
4-1-1 مؤلفههای سبب شناختی 68
4-1-2 مؤلفههای مداخالتی 72
4-2 یافتههای حاصل از مطالعه ک یفی79
4-2-1 فیلمنامه های خانوادگی 79
4-2-2 کیفیت تجربه هیجانی 85
4-2-3 کیفی ت ذهنی سازی 90
4-2-4 الگوهای تعاملی 97
4-2-5 جمع بندی100
-4-3 محورها ی مداخله در خشونت موقعیتی زوجین بر اساس یافتههای بخش 1-4 و -4 2 101
4-3-1 محورهای فرا یندی 101
4-3-2 مؤلفههای محتوایی 102
-4-4 طراحی بسته مداخله گروه ی مبتنی بر ذهنی سازی برا ی کاهش خشونت موقعیتی زوجین 105


فصل پنجم: تبیین یافتههای پژوهش
5-1 بحث پیرامون ی افتههای مرور نظاممند 108
5-2 بحث پیرامون ی افتههای حاصل از مطالعه کیفی 109
5-3 بحث پیرامون محورهای مداخله در خشونت موقعیتی زوجین113
5-4 بحث پیرامون بسته مداخله گروهی مبتنی بر ذهنی سازی برای کاهش خشونت موقعیت ی زوجین116
-5-5 محدودیتهای پژوهش116
-5-6 پیشنهادات پژوهش 116
منابع و مآخذ: 117

پیوست شماره :1 سؤاالت مصاحبه مبتنی بر ذهنی سازی برا ی خشونت زوجین 137
پیوست شماره :2 چک لیست رفتارهای کنترل گرانه 139
پیوست شماره :3 پرسشنام ۀ -2CTS جهت سنجش شدت خشونت 143
پیوست شماره :4 بسته مداخله گروهی مبتنی بر ذهنی سازی برای کاهش خشونت موقعیت ی زوجین148


فهرست جداول
جدول )1-2( تقارن/عدم تقارن جنسیتی باتوجه به نوع خشونت21
جدول )2-2( شدت خشونت بر اساس نوع خشونت 22
جدول )3-2( برخی دیگر از و یژگیهای خشونت موقعیتی22
جدول )4-2( شیوع خشونت بر اساس نوع خشونت 27
جدول )5-2( پ یامدهای خشونت مردان بر زنان باتوجهبه نوع خشونت 28
نمودار )4-3( نمودار گردشی پریزما برای نما یش فرایند گزینش مطالعات59
جدول )5-3( لیست مقاالت مرور نظاممند 60
جدول )1-3( ویژگیهای جمعیتشناختی مصاحبه شوندگان شرکتکننده در پژوهش 61
جدول )2-3( نمرات مصاحبه شوندگان در سنجه تاکتیکهای حل تعارض2- 62
جدول )3-3( نمرات مصاحبه شوندگان در چکلیست رفتارهای کنترلگرانه 62
جدول )1-4( مؤلفههای سبب شناختی شناسایی شده بر اساس مرور نظاممند ادبیات ذهنی سازی 71
فهرست تصاویر 
تصویر )1-2( چرخ قدرت و کنترل20
تصویر)1-4( فرافکنی همانندسازانه 69
تصویر )3-4( حلقه ذهنی سازی 75
تصویر)5-4( مضمون اصلی: فیلمنامههای خانوادگی 81
تصویر)6-4( مضمون اصلی: کیفیت تجربه هیجانی 86
تصویر)7-4( مضمون اصلی: کیفیت ذهنی سازی 91
تصویر)8-4( مضمون اصلی: الگوی تعاملی 97
تصویر)1-5(چرخه های فاقد ذهنی سازی در تعامالت بین فردی 110


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود