فروشگاه بیستی

فروشگاه بیستی

لذت یک خرید با بیستی
فروشگاه بیستی

فروشگاه بیستی

لذت یک خرید با بیستی

پاورپوینت مدیریت فناوری و طراحی شغل

پاورپوینت مدیریت فناوری و طراحی شغل

پاورپوینت مدیریت فناوری و طراحی شغل در 28 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات28
حجم1741 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

پاورپوینت مدیریت فناوری و طراحی شغل در 28 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

 

 

فهرست مطالب

مقدمه

رویکردهای مختلف به طراحی شغل

رویکرد سیتم های فنی- اجتماعی

مقایسه سیستم ماشینی و سیستم های فنی – اجتماعی در زمینه طراحی شغل

برخی از اصول ویژه برگرفته شده از سیتم های فنی - اجتماعی

مدل ویژگی های شغل

ابعاد پنج گانه اصلی شغل

مدل ویژگیهای شغل

محاسبه میزان انگیزش بالقوه شغل

رهنمودهای مدل ویژگی شغل برای مدیران در طراحی شغل

چهار مکتب فکری در مورد طراحی شغل

مکتب مهندسی

مکتب روانشناختی

مکتب مهندسی انسانی (ارگونومی)

مکتب زیستی (بیولوژیک)

شیوه های خاص طراحی کار

توسعه شغلی

غنی سازی شغل

گروه های کاری منسجم

گروه کاری خودگردان (مستقل)

چه موقع مدیریت باید طراحی مجدد شغل را مورد توجه قرار دهد؟


قسمتی از متن

ابعاد پنج گانه اصلی شغل بر اساس مدل ویژگیهای شغل:

تنوع مهارت: شغل شامل وظایف متنوع باشد، طوری که یک فرد بتواند از مهارتها و توانایی های گوناگون بهره گیرد.

معنی دار بودن وظیفه: وظیفه شغلی به نحوی تعیین شده اند که کار از ابتدا تا انتها برای شاغل مشخص بوده و فرد تصویر کاملی از وظایف شغلی خود داشته و خود بخش مهمی از کار تلقی شود.

اهمیت وظایف: میزانی که شغل دارای اهمیت و ارزش بوده و اثرات محسوسی بر زندگی یا کار افراد دیگر دارد.

استقلال و اختیار در کار: حد و حدودی که شاغل در برنامه ریزی زمانی کار، در تعیین رویه های کاری، از استقلال و آزادی عمل برخوردار است.

بازخورد: شغل طوری طراحی شده باشد که اطلاعات واضح و مستقیم در مورد اثربخشی نتایج و عملکرد کاری به شاغل بدهد.


توضیحات

 این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع " مدیریت فناوری و طراحی شغل" می باشد که در حجم 28 اسلاید همراه با توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند توسط دانشجویان به عنوان ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

فصل شانزدهم کتاب تئوری سازمان، ساختار و طرح سازمانی نوشته رابینز ترجمه الوانی و دانایی فرد با موضوع مدیریت تعارض سازمانی

پاورپوینت فصل شانزدهم کتاب تئوری سازمان، ساختار و طرح سازمانی نوشته رابینز ترجمه الوانی و دانایی فرد با موضوع مدیریت تعارض سازمانی

دانلود پاورپوینت فصل شانزدهم کتاب تئوری سازمان، ساختار و طرح سازمانی نوشته رابینز ترجمه الوانی و دانایی فرد با موضوع مدیریت تعارض سازمانی، در قالب pptx و در 22 اسلاید، قابل ویرایش، شامل تعاریف تعارض، نظریه های تعارض، نظریه سنتی تعارض، نظریه تعامل گرایان، تعارض و اثربخشی سازمان، چه زمانی نیاز به افزایش میزان تعارض وجود دارد، منابع تعارض سازمانی

دانلود پاورپوینت فصل شانزدهم کتاب تئوری سازمان، ساختار و طرح سازمانی نوشته رابینز ترجمه الوانی و دانایی فرد با موضوع مدیریت تعارض سازمانی

پاورپوینت مدیریت تعارض سازمانی
پاورپوینت فصل شانزدهم کتاب تئوری سازمان ساختار و طرح سازمانی نوشته رابینز ترجمه الوانی و دانایی فرد
دانلود پاورپوینت فصل شانزدهم کتاب تئوری سازمان ساختار و طرح سازمانی نوشته رابینز ترجمه الوانی و دانایی فرد با موضوع مدیریت تعارض سازمانی
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل pptx
حجم فایل 915 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 22

دانلود پاورپوینت فصل شانزدهم کتاب تئوری سازمان، ساختار و طرح سازمانی نوشته رابینز ترجمه الوانی و دانایی فرد با موضوع مدیریت تعارض سازمانی، در قالب pptx و در 22 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

 

تعاریف تعارض

نظریه های تعارض

نظریه سنتی تعارض

نظریه تعامل گرایان

تعارض و اثربخشی سازمان

چه زمانی نیاز به افزایش میزان تعارض وجود دارد؟

منابع تعارض سازمانی

وابستگی متقابل وظیفه

وابستگی یک جانبه

تفکیک افقی بیش از حد واحدها

رسمیت کم

وابستگی به منابع مشترک کمیاب

تفاوت در معیارهای ارزشیابی و سیستم های پرداخت

تصمیم گیری مشارکتی

عدم تجانس اعضاء

عدم تناسب پست سازمانی با مقام و منزلت افراد

نارضایتی از نقش

تحریف ارتباطات

اهداف فراگیر مشترک

کاهش وابستگی دوطرفه بین واحدها

توسعه منابع

حل مسئله به صورت دو طرفه

سیستم های استیناف

فرمانرانی رسمی

افزایش روابط متقابل

معیارها و سیستم های پاداش جامع سازمان

 ادغام واحدهای متعارض

 

فنون رفع تعارض

فنون ایجاد تعارض سازنده

 

قسمتی از متن:

نظریه سنتی تعارض: نظریه سنتی فرض می کند که همه تعارض ها بد هستند. لاجرم، هر نوع تعارضی، یک تأثیر روی اثربخشی سازمان دارد. رویکرد سنتی، تعارض را مترادف اصطلاحاتی از قبیل تندی و خشونت، تخریب و غیرمنطقی بودن فرض می کند. بر اساس این دیدگاه یکی از مسئولیت های عمده مدیریت این است که اطمینان حاصل نماید که تعارضی بروز نمی کند و اگر هم بروز کند، سریعاً نسبت به حل آنها اقدام می شود.

 

توضیحات:

کتاب تئوری سازمان، ساختار و طرح سازمانی نوشته استیفن رابینز ترجمه دکتر مهدی الوانی و دکتر حسن دانایی فرد، از جمله منابع مهم درسی رشته های مجموعه مدیریت در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت فصل شانزدهم این کتاب با موضوع " مدیریت تعارض سازمانی " می باشد که در حجم 22 اسلاید همراه با توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند توسط دانشجویان به عنوان ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.

دانلود پاورپوینت فصل شانزدهم کتاب تئوری سازمان، ساختار و طرح سازمانی نوشته رابینز ترجمه الوانی و دانایی فرد با موضوع مدیریت تعارض سازمانی