فروشگاه بیستی

فروشگاه بیستی

لذت یک خرید با بیستی
فروشگاه بیستی

فروشگاه بیستی

لذت یک خرید با بیستی

ارزشیابی عملکزد کارکنان

پروپوزال و روش تحقیق کارشناسی ارشد مدیریت با موضوع بررسی سیستم ارزیابی عملکرد کارکنان به همراه فهرست منابع و مواخذ فایل اصلی پروپوزال DOC حجم فایل 50 KB تعداد کل صفحات 20 صفحه
دسته بندیمدیریت
بازدید ها 742
فرمت فایل doc
حجم فایل 49 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 20
پروپوزال وروش تحقیق سیستم ارزشیابی عملکرد کارکنان

فروشنده فایل

کد کاربری 1305
کاربر

پروپوزال و روش تحقیق کارشناسی ارشد مدیریت با موضوع بررسی سیستم ارزیابی عملکرد کارکنان به همراه فهرست منابع و مواخذ
فایل اصلی پروپوزال : DOC 
حجم فایل : 50 KB 
تعداد کل صفحات : 20 صفحه 
پروپوزال یا طرح تحقیق، پیش نویس پ‍ژوهشی است که شما می بایست برای اخذ مدرک تحصیلی خود انجام دهید. در پروپوزال، شما به معرفی موضوعی که برای پایان نامه خود انتخاب کرده اید، توضیح اهمیت آن موضوع، ذکر پ‍‍ژوهش هایی که در گذشته در این باره صورت گرفته، و نتایجی که فکر می کنید از تحقیق خواهید گرفت می پردازید. هم چنین روش یا روش هایی که در پژوهش از آن ها بهره خواهید گرفت را ذکر می کنید.
بررسی منابع علمی یکی از بخش هایی است که در هنگام تکمیل پروپوزال بسیار اهمیت دارد و در صورت تصویب پروپوزال شما نیز تصویب خواهد شد. مطالعات و کارهای قبلی انجام شده و مرتبط با این مطالعه چه به صورت نظری وچه به صورت طراحی در داخل یا خارج کشور. پژوهشگر در این قسمت، ضمن اشاره به مطالعات و کارهای قبلی، به ارزیابی آنها می پردازد وتفاوتها و شباهتهای میان تحقیق خود را با تحقیقات قبلی بیان می کند ( در بعضی موارد سابقه تحقیقاتی مفصل نیست می توان از سوابق نظری یا مطالب مرتبطی که در کتابها یا مقالات وجود دارد برای ساختن یک چهارچوب ادراکی استفاده کرد)

عنوان مطالب........... صفحه
فصل اول : کلیات تحقیق
1-1-عنوان تحقیق 4
2-1 –بیان مساله تحقیق 4
3-1-اهمیت وضرورت تحقیق 5
4-1-اهداف تحقیق 6
5-1-سؤالهای تحقیق 6
6-1-قلمرو تحقیق 7
7-1- تعاریف واژه ها 7
8-1- روش تحقیق 9
9-1-جامعه آماری 9
10-1- روش تحقیق 9
12-1-روش پژوهش 9
13-1- ابزار اندازه گیری 9
14-1-فرضیه ها 10
15-1-روش تحقیق 10
16-1-جامعه آماری 11
17-1-روش نمونه برداری 12
18-1-تعیین حجم نمونه : 12
19-1-ابزارهای اندازه گیری (روشهای گردآوری داده ها) 14
20-1-دسته بندی سؤالات پرسشنامه 14
21-1- تعیین اعتبار و روایی ابزارهای اندازه گیری 15
22-1-روشهای تجزیه و تحلیل داده ها 16
23-1-درصد بازگشت پرسشنامه 17
24-1-فهرست منابع 18
1-1-عنوان تحقیق : 
بررسی سیستم ارزشیابی عملکرد کارکنان در شرکت کیفیت نشان پارسیان از دیدگاه مدیران و کارکنان

2-1 –بیان مساله تحقیق:
اهمیت ارزشیابی کارکنان و ارزش گذاری کار و خدمات آنان به منظور تشخیص نقاط قوت و ضعف عملکرد افراد از دیر باز برای مدیران شناخته شده است . به گونه ای که اکنون سالهاست در نظام اداری اغلب کشورها نتایج ارزشیابی به عنوان پایه و مبنای اتخاذ تصمیمات مهم اداری همانند: ارتقاء و پیشرفت افراد شایسته ، انتصاب به مقامات بالاتر ، تشویق و تقدیر از زحمات برجسته ، جایگزینی افراد بر اساس استعداد و شایستگی و تعیین نیازهای آموزشی کارکنان با توجه به نواقص و نارسائیهای عملکرد کارکنان مورد استفاده قرار می گیرد . 
از اینرو ارزشیابی کارکنان در دستگاههای اداری امری ضروری و اجتناب ناپذیر است و لازمه مدیریت صحیح و پویا به شمار می رود . 
با توجه به مراتب یاد شده نکته مهم برای مدیریت این است که چه نوع سیستم ارزشیابی قادر است به بهترین وجه، نحوه رفتار و عملکرد کارکنان را مورد سنجش قرار دهد و افراد برجسته و ضعیف را از یکدیگر متمایز کند . 
نظام ارزشیابی که خدمات برجسته را تشخیص داده و مورد تشویق قرار می دهد و خدمات ضعیف را اصلاح می کند و بهبود می بخشد بطور قابل ملاحظه ای در تقویت روحیه، ایجاد انگیزه خدمت و افزایش کارآیی کارکنان تاثیر می گذارد و به عکس نظام ارزشیابی که بر مبنای استثناء و تبعیض ، ارزشها و نظرات شخصی ، به بررسی و سنجش رفتار و عملکرد کارکنان بپردازد به تضعیف روحیه ، از بین بردن انگیزه خدمت ، کاهش کارآیی و توسعه مناسبات ناسالم اداری منجر خواهد شد . 
بنابراین مدیران با انجام ارزشیابی رفتار و عملکرد ، کارکنان را بر اساس ضوابط و معیارهای مشخص محک می زنند و به ارزش گذاری خدمات آنان می پردازند . برای کاهش تأثیر ذهنیت و نظرات شخصی، معیارها و ضوابط ارزشیابی باید از عینیت کامل و قابلیت اندازه گیری و سنجش برخوردار باشد . (ضرورت واهمیت ارزشیابی،1374،ص3)
.......
......
.......
.....
24-1-فهرست منابع

آذر،عادل ومؤمنی ،منصور،1377،آمار و کاربرد آن درمدیریت،چاپ اول ،تهران :سازمان مطالعه وتدوین کتب علوم انسانی دانشگاهها(سمت )
ابطحی،سیدحسین،1373،مدیریت منابع انسانی،مرکز چاپ و انتشارات دانشگاه پیام نور
ایران نژادپاریزی ،مهدی ،1378،روشهای تحقیق در علوم اجتماعی ،چاپ اول ،نشر مدیران 
اردبیلی،یوسف ،1375،روشهای ارزشیابی دربخش دولتی و غیردولتی ایران ،چاپ اول،تهران :انتشارات بعثت .
اثنی عشری،معصوم ،(1375)،بررسی نگرش معلمان مدارس تهران نسبت به فرآیندنظام ارزیابی عملکرد در پایان نامه فوق لیسانس ،تهران :دانشگاه تهران ،دانشکده علوم تربیتی.
توحیدی ،خلیل ،(1375)،نظارت و ارزشیابی کارآئی وعملکردسازمانهاگامی مهم در مسیربهره وری،فصل نامه مدیریت دولتی شماره 34،33.
حاجی شریف ،محمود،(1371)،ارزیابی در مدیریت نیروی انسانی ،چاپ اول ،تهران : انتشارات واحدآموزش نیروی انسانی ، مجتمع سیمان آبیک 
حسینی ،سید محمود،(1367)،نقطه نظرهای اسلامی در مدیریت اموراستخدامی ،تهران:موسسه اسلامی ابجد.
حضرت علی (ع )،1375،نهج البلاغه،ترجمه دکتراسدا…مشیر،چاپ پنجم،دفتر نشرفرهنگ اسلامی.
دسلر،گری ،(1378 )،مبانی مدیریت منابع انسانی،(چاپ اول)،مترجمان پارسایان ،علی واعرابی ،سید محمد،تهران :دفتر پژوهش های فرهنگی 
دعائی،حبیب ا…،(1374)،مدیریت منابع انسانی ،انتشارات مشهد.
دلاور ،علی ،(1378)،مبانی نظری و علمی پژوهشی در علوم انسانی ،چاپ سوم ،تهران :انتشارات رشد 
دلاور ،علی ،(1380)،روش تحقیق در روانشناسی و علوم تربیتی ،چاپ دهم ،تهران :نشر ویرایش.
ضرورت و اهمیت ارزشیابی ،وزارت نیرو(1374)،دفتر برنامه ریزی نیروی انسانی معاونت سازندگی و آموزش
روشهای ارزشیابی کارکنان ،وزارت نیرو(1374)،دفتر برنامه ریزی نیروی انسانی معاونت سازندگی و آموزش
جزنی ،نسرین ،(1375)،مدیریت منابع انسانی ،چاپ اول ،تهران :نشر نی
جاسبی ،عبدا…،(1371)،اصول و مبانی مدیریت ،انتشارات علمی دانشگاه آزاد اسلامی.
جزوه اولین کنفرانس مدیریت منابع انسانی درصنعت آب و برق ،(1375)،چاپ اول،چاپ خوشه .
خاکی ،غلامرضا،(1378)،روش تحقیق با رویکردی به پایان نامه نویسی،چاپ اول،تهران :مرکزتحقیقات علمی کشور
سبحان اللهی ،محمد علی (تابستان 1379)،معیارهای اندازه گیری عملکرد،فصلنامه مدیریت و توسعه ،شماره 5
سعادت ،اسفندیار ،(1375)،مدیریت منابع انسانی ،چاپ اول ،تهران :سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاهها(سمت ).
سازمان اموراداری و استخدامی کشور (1372)،طرح ارزشیابی کارکنان دولت ،چاپ دوم ،تهران :سازمان معین ادارات .
ساعتچی ،محمود،(1377)،روانشناسی بهره وری ،چاپ دوم ،تهران :موسسه نشر ویرایش .
سنجری ،احمد رضا،(1373)،روش خود ارزیابی استاد(معلم)،فصلنامه مدیریت در آموزش و پرورش شماره 12.
صالحی ،هوشنگ ،(1373)،بررسی و تجزیه تحلیل سیستم ارزشیابی عملکرد دولت در دانشگاه اصفهان ،پایان نامه کارشناسی ارشد ،اصفهان :دانشکده علوم اداری .
صفوی،امان ا…،(1373)،کلیاتی درباره ارزشیابی و کاربرد آن در تصمیم گیری،فصل نامه مدیریت 
هومن ،حیدر علی ،(1378)،راهنمائی تدوین و گزارش پژوهشی ،رساله و پایان نامه تحصیلی ،چاپ اول ،نشر پارسا.
مقیمی ،سید محمد،(1380)،منشور مدیریت ،چاپ اول ،تهران :موسسه کتاب مهربان نشر.
مهدویان ،اکبر،(1369)،ارزشیابی عملکرد شایستگی مبتنی بر کار و رفتار مدیران ،انتشارات مرکز آموزش دولتی.
میر سپاسی ،ناصر ،(1369)،مدیریت منابع انسانی و روابط کار ،تهران :انتشارت شروین .
مجله تدبیر ،(1380)،شماره 114و112
منشی زاده نائینی،مسعود،(1373)،تجزیه و تحلیل فرمهای ارزشیابی و آثارآن بر عملکرد و رضایت شغلی معلمان مشهد،پایان نامه کارشناسی ارشد ،دانشکده علوم انسانی تربیت مدرس.
علوی ،سید امین ا…،(1378)،مطالعه تطبیقی در زمینه ارزشیابی کارکنان در چند کشور نمونه ،مجموعه مقالات مرکز آموزش مدیریت دولتی ،مجموعه شانزدهم .
کراتیس ،(1354)،طرق و شیوه های ارزشیابی کارمندان ،ترجمه شیروان ،عباس ،بنگاه ترجمه نشر کتاب . 
کاظمی ،بابک ،(1370)،مدیریت امور کارکنان ،چاپ اول ،انتشارات مرکز آموزش مدیریت دولتی.

 

کاربرد خدمات آی‌نوتی و اینما برای آژانس‌های مسافرتی



کاربرد خدمات آی‌نوتی و اینما برای آژانس‌های مسافرتی

کاربرد خدمات آی‌نوتی و اینما برای آژانس‌های مسافرتی

با شماره گیری کد USSD، اطلاعات سفرت را دریافت کن.


همانطور که می‌دانید، کدهای USSD آی نوتی می‌تواند امکانات بی نظیر و خاصی در اختیار آژانس‌های مسافرتی قرار دهد.
یکی از کارهایی که می‌توان از طریق وب سرویس بر روی کدهای USSD پیاده سازی کرد، نمایش اطلاعات سفر افرادی است که از آژانس‌های مسافرتی، بلیط، تور و یا هتل برای تاریخ و محل خاصی رزرو و خریداری کرده‌اند.
آژانس‌های مسافرتی می‌توانندبا استفاده از این خدمت، افرادی که در سایت آژانس مسافرتی ثبت نام کرده‌اند و به صورت اینترنتی بلیط و یا واچر هتل رزرو کرده‌اند، را شناسایی نمایند.
فرض کنید مشتری از طریق سایت آژانس مسافرتی شما، یک تور 3 روزه کیش، رزرو کرده است.
پس از رزرو ، سیستم به جای نمایش اطلاعات تور خریداری شده، یک کد چند رقمی به مشتری نمایش دهد. این کد می‌تواند به عنوان کد پیگیری نام گذاری گردد.
مشتری می‌بایست جهت دریافت لینک فایل pdf بلیط و واچر خود، با شماره موبایلی که در سایت ثبت نام کرده است، کد USSD آژانس مسافرتی را شماره گیری نماید؛ سپس کد رهگیری خود را ارسال کند.
سیستم از طریق وب سرویس، کد پیگیری را بررسی کرده و اگر کد پیگیری صحیح باشد، لینک دانلود فایل pdf بلیط و یا واچر هتل، برای مشتری پیامک خواهد شد.
با پیاده سازی این ایده، آژانس مسافرتی می‌تواند، به صورت همزمان، از خدمات کدهای USSD و سرویس ارسال پیامک انبوه آی نوتی استفاده نماید.


ثبت درخواست پیکاپ ویزا با شماره گیری کد USSD آژانس مسافرتی


یکی از خدماتی که برخی از آژانس‌های مسافرتی به مشتریان خود ارائه می‌دهند، درخواست پیکاپ ویزا و یا پیکاپ پاسپورت هست.
حالا پیکاپ ویزا چیست؟
احتمالا اگر شما هم برای دریافت ویزای کانادا، انگلیس، آمریکا و یا سایر کشور ها اقدام کرده باشید، میدانید که هیچ سفارتخانه‌ای برای این کشورها در ایران وجود ندارد و شما برای انجام مراحل درخواست ویزا می‌بایست به کشور دیگری سفر کنید و مدارک خود را به سفارت تحویل دهید و یا مصاحبه انجام دهید.
پس از آنکه مدارک شما توسط سفارتخانه‌ی آن کشور بررسی شد، به شما ایمیلی در راستای تایید و عدم تایید درخواست ارسال می‌شود.
در صورتی که با ویزای شما موفقت گردد، می بایست مجددا به آن کشور سفر کنید تا در پاسپورت شما، ویزای شما ثبت گردد که این کار هزینه بسیار هنگفتی به همراه دارد.
از این رو برخی از آژانسهای مسافرتی، امور مرتبط به دریافت ویزا را برای مسافران عزیز انجام خواهند داد و دیگر نیازی نیست خود فرد به کشور دیگری برای دریافت ویزای خود مراجعه کند.
در شرایط به وجود آمده برای بیماری کرونا، مراجعه های حضوری به آژانسهای مسافرتی، حذف شده است و خیلی از آژانسها به صورت غیر حضوری هماهنگی های لازم را جهت دریافت مدارک و مشخصات، انجام می‌دهند.
آژانس‌های مسافرتی این امکان را دارند تا بر روی کد USSd خریداری شده یک منو از نوع "فرم سریع" جهت دریافت اطلاعات و نامه تاییدیه سفارت، ایجاد نمایند.
همچنین می‌توانند با بهره گیری از سیستم قدرتمند نوبت دهی کدهای USSD آی نوتی، زمان مراجعه‌ی مراجعین برای تحویل پاسپورت خود را تعیین نمایند.
با ایجاد این دو منو، مراجعین میتوانند با شماره گیری منوهای ایجاد شده، درخواست خود را جهت پیکاپ پاسپورت ثبت نمایند و نوبتی را برای تحویل پاسپورت به آژانس هواپیمایی تعیین کنند.
چنانچه آژانس مسافرتی، دارای پیک اختصاصی می‌باشد، دیگر نیازی نیست که خود مسافرین برای تحویل پاسپورت به صورت حضوری مراجعه کنند. تنها نیاز است که درخواست خود را در فرم سریع ثبت نمایند.
پس از بررسی مدارک و مشخصات، آژانس مسافرتی زمانی را برای تحویل پاسپورت توسط پیک خود آژانس تعیین نماید و از طریق سامانه ارسال پیامک آی نوتی، زمان مراجعه و تحویل پاسپورت را به مسافر اطلاع دهد.


به شیوه‌‌ای جدید، پرسنل با تجربه در آژانس مسافرتی، استخدام کن


آیا شما هم به دنبال نیروی کار توانا و باتجربه برای کار در آژانس مسافرتی، می‌گردید؟
افرادی که بتوانند با مسافران ارتباط خوبی بر قرار کنند و تورهای مسافرتی و بلیط‌های بیشتری را به فروش رسانند؟
آیا آگهی استخدام در سایت‌های کاریابی درج کرده اید، اما فرد مناسب را هنوز پیدا نکرده‌اید؟
شاید خیلی از افراد متخصص، در سایت های کاریابی عضو نباشند و اصلا آگهی شما را نبینند.
پس حتما شیوه‌های نوین را برای این کار امتحان کنید. ما در این پست قصد داریم به یکی از این شیوه‌ها اشاره کنیم. پس پیشنهاد میکنیم این متن را کامل بخوانید و مراحل آن را دنبال کنید.

1️⃣ اولین مرحله تهیه یک کد USSD از سامانه آی نوتی می‌باشد. همانطور که میدانید این کد امکانات بیشماری را در اختیار شما قرار خواهد داد که ما در این پست به یکی از کاربردهای آن اشاره خواهیم کرد.
2️⃣ در مرحله‌ی دوم پس از تکمیل اطلاعات اولیه، یک منو از نوع "فرم سریع" بر روی کد USSD خریداری شده ایجاد کنید و تکمیل فیلدهایی که جهت استخدام فرد برای شما اهمیت دارد را اجباری نمایید.
3️⃣ فیلد دریافت فایل ضمیمه را فعال کنید تا افراد علاقه‌مند بتوانند رزومه‌ی کاری خود را ضمیمه فرم کنند و برای شما ارسال نمایند.
4️⃣ در مرحله‌ی پایانی، کد USSD مستقیم این منو را در پست های شبکه های اجتماعی خود (لینکدین، اینستاگرام) منتشر کنید زیرا خیلی از افرادی که مشتریان شما هستند و پیج شما را دنبال می‌کنند، جویای کار می‌باشند و یا حتی علاقه‌مند به فعالیت در آژانس‌های مسافرتی هستند.
پس با به کارگیری این روش، می‌توانید فرصتهای بهتری برای استخدام افراد مناسب تر، بدست آورید.


تبلیغات آژانس مسافرتی خود را به اینما بسپارید.


مهم نیست چه کسب و کاری دارید، مهم میزان تاثیر گذاری ویدئو مارکتینگ در بهتر شناخته شدن شما و کسب و کارتان است.
آیا میدانستید می‌توانید با بهره گیری از امکانات سرویس اشتراک ویدئویی اینما، خدماتتان را بیشتر به دیگران معرفی کنید و مشتریان بیشتری جذب کنید؟
آیا میدانستید می‌توانید به صورت نا محدود از آژانس مسافرتی خود و خدماتی که ارائه می‌دهید ویدئو تهیه کنید و تمامی آنها را بر روی سایت اینما بارگذاری کنید؟
آیا می‌دانستید می‌توانید تبلیغات بنری و یا ویدئویی خود را به سایت اینما بسپارید تا طی مدت کوتاه، شما را به تمام دنیا معرفی کند و مشتریان جدیدی برای شما به ارمغان بیاورد؟

آژانسهای مسافرتی می‌توانند از خدماتی که برای اخذ ویزای مسافرتی به کشورهای اروپایی و ... ارائه میدهند، کلیپ های کوتاهی تهیه کنند.
همچنین می‌توانند از تورهای مسافرتی خود و هتلهایی که با آنها قرارداد دارند، فیلمهای کوتاهی تهیه کنند و آنها را در سایت اینما بارگذاری کنند.
برای مثال در هر کلیپ، مراکز گردشکری شهر و یا کشورهایی که برای آنها تور مسافرتی برگزار میکنند را معرفی کنند.
از داخل هتلهای هر شهر یا کشوری که با آنها قرارداد، دارند فیلم تهیه کنید تا مسافران با مشاهده‌ی این فیلمها بتوانند راحت تر هتل مد نظر خود را برای اقامت انتخاب کنند.

با گذاشتن کد اسکریپت ویدئوها، میان کدهای وب سایت آژانس مسافرتی، فیلمهای شما علاوه بر نمایش در سایت اینما، بر روی وب سایت خودتان هم نمایش داده خواهد شد.

همچنین میتوانند فیلمهایی که برای معرفی خدمات خود در سایت اینما بارگذاری کرده‌اند را، در شبکه های اجتماعی با مشتریانتان به اشتراک بگذارند تا آنها بتوانند راحت تر تور و هتل مورد نظر خود را انتخاب کنند.

یکی دیگر از راهکارها، تهیه ویدئوی تبلیغاتی برای تخفیفاتی است که آژانس مسافرتی، بر روی بلیط‌ها و تورها در بازه های زمانی خاص، ارائه میدهند.
آژانسهای مسافرتی می‌توانند با درج سفارش تبلیغات بر روی سایت اینما، ویدئوهای تبلیغاتی ساخته شده را، ابتدای فیلمهای اینما، به مخاطبین نمایش دهند.
از جایی که تبلیغات در اینما قابل کلیک می‌باشد، مخاطبین با کلیک بر روی ویدئوی تبلیغاتی به سایت آژانس مسافرتی، ارجاع داده خواهد شد.
 

ترفندی برای جذب مسافران تورهای نوروزی 1400


چیزی تا نوروز سال 1400 باقی نمانده و قطعا شما هم می‌خواهید به بهانه‌ی شروع قرن جدید، هدیه‌ی کوچکی به چند تا از مشتریان قدیمی خود بدهید.
همچنین می‌خواهید بدانید اکثر مردم برای عید نوروز به دنبال چه سفرهایی هستند که برای تورهای نوروزی برنامه ریزی کنید و با دادن آفرهای ویژه، مشتریان جدیدی جذب کنید و مشتریان قدیمی خود را وفادار سازید.
اما چه طور میخواهید به این اطلاعات دسترسی پیدا کنید؟

باز هم آی نوتی یک راهکار کم هزینه و راحت برای این مساله به شما ارائه می‌دهد و آن هم استفاده از امکان نظرسنجی و قرعه‌کشی بر روی کدهای USSD آی نوتی می‌باشد.
راهکار اول ایجاد منویی به نام قرعه کشی است. در این شرایط می‌بایست با اطلاع رسانی بر روی سایت و یا ارسال پیامک تبلیغاتی، از مخاطبان درخواست کنید، تا با شماره گیری کد USSD شما و شماره گیری منوی قرعه کشی، نام شهر و یا کشوری که دوست دارند به آن سفر کنند را ارسال نمایند.
راهکار دیگر استفاده از منوی نظرسنجی کدهای USSD می باشد. در این راهکار میبایست ابتدا سوالاتی برای دریافت نظر مخاطبان نسبت شهر و کشور مورد علاقه برای سفر و یا هتلی که میخواهند در آن اقامت داشته باشند، به صورت چند گزینه ای در بخش سوالات نظرسنجی کد USSD ایجاد کنید.
سپس با اطلاع رسانی بر روی سایت و یا از طریق ارسال پیامک تبلیغاتی منطقه ای، از آنها درخواست کنید تا در این نظرسنجی شرکت کنند و به سوالاتی که بر روی منوی نظر سنجی کد USSD قرار داده‌اید، پاسخ دهند.

با این راهکارها چندین اتفاق به صورت همزمان خواهد افتاد.
شما به انبوهی از شماره موبایل افراد دسترسی پیدا خواهید کرد و می‌توانید یک بانک از شماره موبایل افراد علاقه مند به سفر، جمع آوری کنید.
میتوانید متوجه شوید کدام شهرها و کشورها برای سفر از نظر مخاطبان جذاب تر است تا تورهای مسافرتی بیشتری برای این مقاصد برگزار کنید و دقیقا برای همان افراد علاقه مند، اطلاعات تورهایی که برای این مقاصد برنامه ریزی کرده‌اید را به همراه آفرهای ویژه ارسال کنید. شک نکنید آنها با دیدن آفرهای ویژه‌ی شما بر روی تور مسافرتی که به آن علاقه دارند، حتما از شما خرید خواهند کرد.
میتوانید در مناسبت های مختلف بین افرادی که در نظرسنجی شما شرکت کرده‌اند، قرعه کشی انجام دهید و به تعدادی از آنها تخفیف خرید تور مسافرتی، هدیه دهید.

همه‌ی این موارد کمک شایانی به مشتری مداری ، جذب مشتری جدید و نگهداری مشتریان قدیمی خواهد کرد
آپلود عکس