پاورپوینت استاندارد حسابرسی 505 تاییدیه های برون سازمانی (تجدید نظر شده 92)
دانلود پاورپوینت استاندارد حسابرسی 505 در 26 اسلاید با فرمت pptx
تعداد صفحات | 26 |
حجم | 2545 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | pptx |
دسته بندی | مدیریت |
جایگاه تأییدیههای برون سازمانی
اهمیت تأییدیههای برون سازمانی بهعنوان شواهد حسابرسی در سایر استانداردها
طبق استاندارد 330، حسابرس ملزم است صرفنظر از خطرهای ارزیابی شده تحریف
بااهمیت، آزمونهای محتوا (در صورت ضرورت کسب تأییدیه برون سازمانی) را برای
موارد با اهمیت گروههای معاملات، مانده حسابها و موارد افشا، طراحی و اجرا
کند.
طبق استاندارد 330، تأییدیههای برون سازمانی میتواند به حسابرس در کسب
شواهد حسابرسی قابل اعتمادتری که برای برخورد با خطرهای عمده تحریف بااهمیت
ناشی از تقلب یا اشتباه ضروری است، کمک کند.
طبق استاندارد 240، حسابرس ممکن است درخواستهای تأییدیه را طوری طراحی کند
که اطلاعات مؤید بیشتری برای برخورد با خطرهای ارزیابی شده تحریف بااهمیت
ناشی از تقلب در سطح ادعاها را کسب نماید.
طبق استاندارد 500، اطلاعات مؤید کسب شده از یک منبع مستقل از واحد تجاری
مانند تأییدیههای برون سازمانی ممکن است میزان اطمینان حسابرس را نسبت به
شواهد حاصل از سوابق حسابداری یا اظهارات مدیران اجرایی، افزایش دهد.
تعاریف
تأییدیه برون سازمانی: شواهد حسابرسی دریافتی توسط حسابرس به طور مکتوب و مستقیم از اشخاص ثالث (مخاطبان تأییدیهها)، به شکل کاغذی، الکترونیکی یا طرق دیگر.
درخواست تأییدیه مثبت: درخواستی که به موجب آن از مخاطب تأییدیه خواسته میشود به طور مستقیم موافقت یا مخالفت خود را با اطلاعات مندرج در درخواست تأییدیه اعلام یا اینکه اطلاعات درخواست شده را برای حسابرس ارسال کند.
درخواست تأییدیه منفی: درخواستی که به موجب آن از مخاطب تأییدیه خواسته میشود تنها در صورتی پاسخ مستقیم خود را به حسابرس ارائه کند که با اطلاعات مندرج در درخواست، موافق نباشد.
درخواست بدون پاسخ: خودداری مخاطب تأییدیه از ارائه پاسخ یا پاسخ کامل به درخواست تأییدیه مثبت، یا برگشت درخواست تأییدیه تحویل داده نشده.
مغایرت: پاسخی بیانگر اختلاف بین اطلاعات درخواست شده برای تأیید یا اطلاعات موجود در سوابق واحد تجاری با اطلاعات ارائه شده توسط مخاطب تأییدیه.
عنوان :
دامنه کاربرد
جایگاه تأییدیههای برون سازمانی
جایگاه تأییدیههای برون سازمانی
تاریخ اجرا
تعاریف
کسب تأییدیههای برون سازمانی
ممانعت مدیران اجرایی از ارسال درخواست تأییدیه
نتایج کسب تأییدیههای برون سازمانی
تأییدیههای منفی
ارزیابی شواهد کسب شده
دسته بندی | مدیریت |
بازدید ها | 51 |
فرمت فایل | pptx |
حجم فایل | 6901 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 207 |
دانلود پاورپوینت کتاب مدیریت استراتژیک منابع انسانی و روابط کار تألیف دکتر ناصر میرسپاسی، در قالب pptx و در 207 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:
فصل اول: کلیات
روند تاریخی مدیریت منابع انسانی و جهانی سازی
جهانی سازی و تحولات آن
نگاهی به تحولات نیروی انسانی در ایران
سیر تحول مدیریت و کاربرد آن در مدیریت منابع انسانی
تئوری کلاسیک و مدل ماشینی سازمان
تئوری نئو کلاسیک و مدلهای انسانی سازمان
رویکرد سیستمی
ریشه تفکر سیستمی
نگرش اقتضائی
عوامل مهم در نگرش اقتضایی
ساختار سازمانی و منابع انسانی
سازماندهی و مدیریت بر مبنای اصول
مدیریت راهبردی(استراتژیک) و مکاتب آن
مکاتب تجویزی
مکاتب توصیفی
نگرش اقتضایی در انتخاب مکتب مناسب
مدیریت راهبردی ( استراتژیک ) منابع انسانی
نگرش اقتضایی در انتخاب مکتب مناسب
محیط درون سازمان
ارتباط نوع مدیریت منابع انسانی و مراحل عمر سازمان
فرهنگ سازمانی در روند جهانی سازی
مراحل طراحی استراتژیک منابع انسانی
مقایسه روش طرح ریزی تحلیلی و قابل انعطاف
طرح ریزی دو طرفه
استراتژیهای منابع انسانی
ساختار سازمانی
ساختار رسمی و استراتژی
فصل دوم: نظام جبران خدمت
نظام جبران خدمت
تئوریهای جبران خدمت : (حقوق و مزایا)
تئوریهای کلان
مزد اجتماعی
تئوریهای کنترل مزد
توجیه نئو کلاسیک
تئوریهای خرد
تئوریهای خرد خرد
تعریف استراتژی جبران خدمت
فصل سوم: نظام تأمین و تعدیل منابع انسانی
مقدمه
طرح ریزی منابع انسانی
پیش بینی عرضه و تقاضای منابع انسانی
روشهای پیش بینی تقاضا
روش تجزیه و تحلیل جابهجاییهای داخلی
روش استفاده از جدول جایگزینی
روش احتمالی
ارزیابی عملکرد طرح
مراحل ارزیابی و کنترل
مدیریت امور استخدامی
کارمندیابی
منابع تأمین نیروی انسانی سازمان
محاسن منابع داخلی/ معایب منابع خارجی
معایب استفاده از منابع داخلی / محاسن استفاده از منابع خارجی
استراتژی انتخاب یا گزینش
مراحل انتخاب
مصاحبه استخدامی
محاسن استفاده از آزمونها و مصاحبه های استخدامی
انتقادات آزمونها و مصاحبهها
آموزش مقدماتی ورود به سازمان
انتخاب و انتصاب با نگرش جهانی سازی
توصیههایی برای اعزام مدیران به کشورهای دیگر
فصل چهارم: نظام بهسازی منابع انسانی
مقدمه
محیط درون سازمانی
مدیریت عملکرد
محاسن اعمال مدیریت عملکرد
تعریف ارزیابی عملکرد
نظریه های ارزیابی عملکرد
نظریه ارزیابی مستقیم عملکرد
نظریه ارزیابی مشخصات فردی
نظریه ارزیابی فرایند (یا نحوه انجام کار )
روش های متداول ارزیابی
روش درجه بندی ترتیبی
روش مقایسه فرد به فرد
روش مقیاسی
روش توزیع اجباری
روش انتخاب اجباری
روش فرم چک لیست ارزیابی
روش وقایع حساس
فصل پنجم: نظام نگهداری منابع انسانی
مقدمه
فرآیند نظام نگهداری منابع انسانی
ایمنی، بهداشت و تربیت بدنی
روشهای متداول امور ایمنی و بهداشت صنعتی
ایمنی محیط کار
روشهایی که تأکید آنها بر حفظ سلامت کارکنان است
ارگونومی
روشهای بیومکانیکی
روش مهندسی سیستمها
روشهای اکتشافی در قلمرو مسائل بهداشت و ایمنی
اپیدمولوژی
روش رفتاری
سه جنبه عمده که در مدیریت ایمنی مطرح است
عللی که به شرایط مکانیکی، فیزیکی، جوی و نظیر اینها مربوط میشود
عللی که به رفتار و عمل کارکنان مربوط میشود
اندازهگیری سوانح و محاسبهی ضریب مایعات
روشهای پیشگیری
ایمنی کارکنان از راه دور
بهداشت و درمان
معاینات پزشکی
خدمات درمانی
تربیت بدنی
بیمه و بازنشستگی
بیمه بیکاری
بازخرید
بازنشستگی
طرحهای صندوق بازنشستگی
نرخ حقوق بازنشستگی
خدمات رفاهی
برنامههای رفاهی
طبقه بندی خدمات و اقدامات رفاهی
اثرات رضایت و عدم رضایت از کار در نگه داری منابع انسانی
فصل ششم: نظام کاربردی منابع انسانی
مدیران عملیاتی و مدیران استراتژیک
سه زمینه حایز اهمیت در حوزه تصمیمات استراتژیک مرتبط با کاربرد منابع انسانی
دانش بکارگیری منابع انسانی
مدیریت و رهبری از دیدگاه مدیریت استراتژیک
تعریف رهبری
تعریف رهبری استراتژیک
نظریه های رهبری عملیاتی
نظریه خصوصیات شخصی
نظریه رفتاری
نظریه موقعیت رهبری شوندگان
نظریه اقتضایی
ویژگی های رهبر موفق
رهبری جذبه ای یا کاریزماتیک
اساس شرایط رهبری
چهار سبک رهبری
سبک رهبری اثر بخش از دیدگاه فیدلر
رهبری اثر بخش
سبک رهبری اثر بخش در شرایط تغییر و تحول
ارتباطات
فرایند ارتباطات
انواع شبکه های ارتباطی
محاسن ارتباطات غیر رسمی
معایب ارتباطات غیررسمی
انگیزش
نظریه های انگیزش
نظریه های محتوایی
نظریه های فرآیندی
فرهنگ و انگیزه با نگرشی بر روند جهانی سازی
جابه جایی ،ترک کار و انضباط کار
ترفیع
موانع عمده اجرای طرح های ترفیعا تی
انتقال
علت انتقال
انتقال موقت
انتقال دائم
بر کناری از کار و عودت به کار
از جمله موارد برکناری اجباری
از جمله موارد عمده برکناری اختیاری
ضوابطی که در برکناری و یا تعیین اولویت برای عودت به کار در نظر گرفته می شود
انضباط
اقدامات لازم در کمیته انضباطی
فصل هفتم: نظام نظام روابط کار
فرایند تنظیم روابط کار
تنظیم مقررات عمومی
تنظیم روابط فردی کار
ویژگی های قرارداد کار
تنظیم روابط جمعی کار
مذاکرات دسته جمعی
ویژگیهایی که برای مذاکرات دسته جمعی قائل شده اند
تفاوتهای بین مذاکرات انفرادی و مذاکرات دسته جمعی
حوزه توافق در مذاکرات دسته جمعی
اعتصـاب
قراردادهای دسته جمعی
چگونگی مشارکت کارگران در تصمیم گیری داخل کارگاه
هدفهای مشارکت کارکنان در تصمیم گیری
شیوه های مشارکت کارکنان در تصمیم گیری
زمینه های مشارکت کارکنان در تصمیم گیری
توضیحات:
کتاب مدیریت استراتژیک منابع انسانی و روابط کار، تألیف دکتر ناصر میرسپاسی از جمله منابع مهم درس مدیریت منابع انسانی و مدیریت منابع انسانی پیشرفته در سطح کارشناسی و ارشد رشته های مجموعه مدیریت میباشد. این فایل شامل پاورپوینت کل این کتاب که شامل هفت فصل می باشد، بوده و در حجم 207 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است.
پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.
دسته بندی | روانشناسی و علوم تربیتی |
بازدید ها | 52 |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 58 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 6 |
نمونه انجام شده آزمون cat
نمونه تفسیر cat
تعداد صفحات: 6 + 13
نمونه اجرا شده: 6 صفحه
راهنمای آزمون: 13 صفحه
نوع فایل: WORD
قسمتی از متن:
کارت 7
داستان:
اینجا یه جنگله یه دونه ببره، داره حمله میکنه، یه دونه میمونه، میمونه هم از ترسش داره به شاخه ها می پره، که فرار کنه، پرسیدم ببر ومیمونه به چی فکرمی کنند. گفت: ببره الان داره فکر میکنه که اگه میمونه رو بخوره .....دیگه خودشو خیلی می گیره، پرسیدم خودشو خیلی میگیره یعنی چی؟ یعنی خودشو بالا می بره، بعد می گه اگرهم اونو نخورم دیگه هیچ کی تحویلم نمیگیره، پرسیدم میمونه به چی فکرمی کنه؟ گفت: اگه وایسه این بخوردش بقیه میگن این چه میمون بی عرضه ای بوده که فرار نکرده، اگه فرار کنه می گن اون چه میمون با عرضه بوده که فرار کرده، پرسیدم حالا فکر می کنی آخر داستان چی می شه؟ فکر می کنم نمی تونه اونو بگیره.
تفسیر:
باز رقابتی که بین او و برادرش وجود دارد در پاسخ ها نمایان شده است. در این تصویر نقش کنترل کنندگی یک قهرمان دیده می شود. نمی دانم این شخصیت مقتدر پدر او هست یا برادرش؟
کارت 8
داستان:
این یک خانواده میمونه که نشستن توی خونشون، یه قاب عکس اون بالاست، دارن تماشای فیلم می کنند. یک بچه هم اینجاست . دارن درباره این فیلمی که می بینن حرف می زنند، که مثلا چه فیلم خوبیه؛ این مرده داره به بچه اش می گه برو بیرون بازی کن. اون قابی هم که اون بالاست عکس مادر بزرگشونه. یا یکی از فامیلاشونه.
تفسیر:
این تصویر را به شکل خانواده ای که دور هم جمع شده اند توصیف کرد. بیانگر محیط خانوادگی گرم اوست. میمون مسلط به بچه چهره تهدید کننده ندارد.
دانلود چارچوب و مبانی نظری تجارت آزاد و پیشینه تحقیقاتی آن با فرمت word
خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه تجارت آزاد و پیشینه تحقیقاتی آن با فرمت docx در قالب 16 صفحه ورد
تعداد صفحات | 16 |
حجم | 47 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | doc |
دسته بندی | اقتصاد |
اغلب مورخین اقتصادی شروع تجارت آزاد در جهان معاصر را نیمه دوم قرن
نوزدهم و متعاقب لغو قانون غلات انگلستان (Corn Law) در سال 1846 م. می
دانند. اگرچه نویسندگان و اقتصاددانان کلاسیکی همچون آدام اسمیت (1776 م.) و
دیوید ریکاردو(1817 م.) چندین دهه قبل از آن مبانی تئوریک تجارت آزاد را
بنیان نهاده بودند، اما این نظریه موسوم به کلاسیک ها پس از تحولاتی چند و
نهایتاً با لغو قانون فوق که بر اساس آن واردات محصولات کشاورزی به
انگلستان آزاد شد، رسماً به صورت سیاست تجاری این کشور به عنوان صنعتی ترین
کشور جهان در عصر خود درآمد.
فهرست مطالب
پیشینه تحقیق
پیشینه صادرات(تاریخچه)
تاریخچه تجارت خارجی
منابع
پاورپوینت کارگاه آموزشی تدوین طرح کسب و کار
دانلود پاورپوینت کارگاه آموزشی تدوین طرح کسب و کار در 34 اسلاید با فرمت pptx
تعداد صفحات | 34 |
حجم | 122 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | pptx |
دسته بندی | مدیریت |
خلاصه مدیریتی
- مهمترین بخش یک Business Plan
- اولین بخش BP است که یک سرمایه گذار آن را می خواند و می تواند آخرین آن نیز باشد.( اگر ضعیف نوشته شده باشد)
- خلاصه ای مختصر و مفید از کل Business Plan
- درک ذهنی اولیه از شما و موسسه تان در ذهن خواننده ایجاد می کند، لذا از جملات مختصر و واضح استفاده کنید.
- از کلماتی استفاده کنید که منطقی، واضح، جذاب و تحریک کننده باشد.
خواننده بتواند آن را در 4 تا 5 دقیقه بخواند و بفهمد و از آن تشویق به خواندن ادامه آن شود.(حداکثر 2 تا 3 صفحه)
فهرست مطالب :
طرح تجاری چیست؟ Business Plan-BP))
هدف از نوشتن BP
بایدها و نبایدهای BP
اجزای BP
خلاصه مدیریتی
خلاصه مدیریتیExecutive Summary
تشریح موسسهCompany Description
چشم انداز و ماموریت
و...